Matlysten til dere??

Tussi17

Flørter med forumet
Sommerfuglene 2017
Det har gått greit tidligere, er snart 8uker på vei nå og har bare lyst på middag. Brødskiver og annet som kan være mellommåltid frister svært lite. Andre som har det slik og/eller har råd for dette?

Ååå jeg har det helt likt!! Frokost, lunch og kveldsmat sliter jeg fryktelig med, men middag derimot frister omtrent hele dagen og klarer å få i meg en god porsjon som regel :)

Jeg er likedan, men varmer meg en del baguetter, ostesmørbrød, forskjellige typer egg osv til frokost, lunsj og kvelds bare for å prøve å få i meg noe..

Her går alle måltider geit bortsett fra kvelds. Da frister ingen ting, og resulterer i 0 mat da, og -veldig- sulten på morgenen :-p

Ååå jeg har det helt likt!! Frokost, lunch og kveldsmat sliter jeg fryktelig med, men middag derimot frister omtrent hele dagen og klarer å få i meg en god porsjon som regel :)
Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Kan være frustrerende til tider..

Her går alle måltider geit bortsett fra kvelds. Da frister ingen ting, og resulterer i 0 mat da, og -veldig- sulten på morgenen :-p
Kjenner at jeg sliter mest på morgenene, og før jeg ble gravid var frokost det viktigste måltidet mitt.

Jeg er likedan, men varmer meg en del baguetter, ostesmørbrød, forskjellige typer egg osv til frokost, lunsj og kvelds bare for å prøve å få i meg noe..
Jeg var flink til det tidligere, men har gått lei av det også desverre.

Jeg har også mest lyst på middag, og har slitt med å få i meg ordentlig mat i det siste. MEN, i dag våknet jeg og var ikke kvalm! Ville ha både brødskive og sjokkomelk til frokost! Glede:D
Mon tro hvordan resten av dagen blir...:)

Sliter voldsomt rundt middagstid og kveld da tar kvalmen seg opp.. Så jeg sørger for å få i meg nok mat til frokost og lunsj :)

Har ikke noe valg jeg.. Blir nemlig ikke sulten, jeg blir KVALM hvis jeg ikke spiser :-P så jeg må passe på å spise jevnlig for å fungere normalt. Hvis jeg ikke spiser kveldsmat våkner jeg opp kvalm, og spiser jeg ikke frokost blir jeg kvalm når jeg setter meg i bilen.

Dårlig matlyst generelt men alt av godterier frister :p

Ja, jeg har ekstremt lyst på alt som er usunt. Karbohydrater og sukker... må prøve å være hard, men ikke så lett. Noen som kjenner til om dette godtesuget vanligvis går over rundt uke 12, eller om d bare fortsetter?

Ja, jeg har ekstremt lyst på alt som er usunt. Karbohydrater og sukker... må prøve å være hard, men ikke så lett. Noen som kjenner til om dette godtesuget vanligvis går over rundt uke 12, eller om d bare fortsetter?
Eg håpe hvertfall det går over :) prøver så godt og være hard mot meg sjølv og trykker i meg masse frukt :D selv om det ikkje er det eg har lyst på;)

Back
Topp