Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Kan være frustrerende til tider..Ååå jeg har det helt likt!! Frokost, lunch og kveldsmat sliter jeg fryktelig med, men middag derimot frister omtrent hele dagen og klarer å få i meg en god porsjon som regel![]()
Kjenner at jeg sliter mest på morgenene, og før jeg ble gravid var frokost det viktigste måltidet mitt.Her går alle måltider geit bortsett fra kvelds. Da frister ingen ting, og resulterer i 0 mat da, og -veldig- sulten på morgenen![]()
Jeg var flink til det tidligere, men har gått lei av det også desverre.Jeg er likedan, men varmer meg en del baguetter, ostesmørbrød, forskjellige typer egg osv til frokost, lunsj og kvelds bare for å prøve å få i meg noe..
Dårlig matlyst generelt men alt av godterier frister![]()
Eg håpe hvertfall det går overJa, jeg har ekstremt lyst på alt som er usunt. Karbohydrater og sukker... må prøve å være hard, men ikke så lett. Noen som kjenner til om dette godtesuget vanligvis går over rundt uke 12, eller om d bare fortsetter?