matlyst...

latsiboff

Andre møte med forumet
Hei...lurte bare på om dere vet noen??
Jeg har den siste mnd vert veldi dårlig til å spise å fullammer...veldi dårlig til å spise...datteren min er 5 mnd...Kan dette på noen som helst måte gjøre noe for henne?? Har blitt flink å spise nå da...
Noen som vet eller er det bare meg selv det går utover...?Vil ikke noe skal skje vesle tulla mi...[:(]

Har hørt at det ihverfall e viktig å drikke mye når du ammer, hvis ikkje kan melken forsvinne. Men hun hadde vel blitt oftere sulten hvis melken ikkje mettet nok?
Sluttet å amme for to uker siden, da var Hanne 4mnd. Var og dårlig til å spise, og hun var sulten hele tiden,og ville til slutt ikke ha pupp. Vet ikkje om d er grunnen altså.. [:'(] 

er dårlig t å spise jeg oxo... [&:] får lixom aldri tid, alltid noe! Christoffer ser ut til å få i seg det han trenger da. legger fint på seg, men om han får de næringstoffene han burde vet jeg ikke.. [:(] jeg e flink og drikker mye da hvertfall.. men ikke sånn som jeg burde drikke, går mest i sukkerfri is-te, litt brus også vann.. ikke mye næring!! uff... håpe jeg klarer å bli flinkere!!! [8|]

Back
Topp