MATLYST

Latterfrosken

Forumet er livet
Hvordan er det med matlysten deres om dagen?
Fortsetter jeg sånn som dette, blir jeg stooor.
Jeg har enorm matlyst, og er sulten bare et par timer etter middag!
Var på UL i dag, og til samtale hos legen på a-hus, hvor jeg fikk bekreftet at jeg hadde et mildt tilfelle av lupus! Det er noe dritt.
Men hjertet slo, og jeg er 8 uker og 3 dager på vei. Tickeren viser litt feil.

Her e matlysten gått fra å vårrå stor te å bli ganske varierende.. For tia så plages æ vældi me å spesielt få i mæ middag.. Går greitt å lag middagen, men når d kjæm te spisinga, så blokkere halsen heilt! Usj..[:'(]

Lupus er en nervesykdom tror jeg.. går på immunforsvar osv.
Jeg har lettere for å få blodpropp, og det kan jo være en årsak til at jeg hadde en dødfødsel i januar.
Men jeg skal til legen på mandag og få mer info.
Kan jo ikke ta sorgene på forskudd..
Denne gangen skal det gå bra!!!!!

Lyssten på mat er på topp! Maten smakar nydeleg, men eg får berre i meg ein brøkdel av det eg klarte før. Tre, fire gafflar med middag, og eg er stappmett. Prøvar å eta seint men det blir utruleg fort fullt i magesekken min, med det resultat at det kanskje går ein time, halvannan før eg er holsvolten igjen.... Fordelen med dette er at eg har gått ned 3 kilo.... Ikkje så verst det... Dei kjem fort nok på igjen..... [:)]

Matlysten er skikkelig god nå.. har unsluppe kvalmen i noen dager nå, så nå går det meste ned[;)] jeg har allerede lagt på meg ett kilo, og jeg har aldri hatt lett for å legge på meg. lurer på om jeg spiser for mye avogtil. Men, jeg spiser ofte, men lite da. og sunt. og drikker MYE vann så det må jo være bra!! [:D] Og enda en ting.. jeg er endelig røykfri for første gang siden jeg var 17 år, og jammen gir det også matlyst!!! suttebehovet må vel dekkes tenker eg.

Back
Topp