Matlyst

Mulholland

Betatt av forumet
Novemberlykke 2020
Vet dette er veldig individuelt, men har dere følt at dere begynner å ha litt dårligere matlyst igjen? Jeg er snart i uke 28 og har merket at jeg blir fort mett og ikke så sulten mellom måltidene (jeg spiser mellom måltidene uansett, men da merker jeg at jeg må ta litt lengre intervaller mellom hvert måltid).
 
Enig! Eg kan gå ganske lenge mellom måltidene uten å bli sulten, og eg blir veldig fort mett. Den einaste tia på døgne eg virkelig kjenne på sult, er om morgonen. Etter det så må eg bli «minna på» å eta.
 
hahaha motsatt her, fæler jeg ikke gjør ikke annet enn å spise :joyful:
Prøver å holde det sunt, meeeen :smiley-ashamed005
 
Samme for meg, kan gå leeenge uten å spise, spesielt på jobb, fordi jeg rett og slett glemmer det. Har jo ikke matlyst og blir ikke sulten lenger. Plutselig har det gått litt for mange timer før jeg kommer på at jeg må spise.
 
Både og. Skal ikke mye til for at jeg blir mett, men blir relativt fort sulten igjen og. Og når jeg først blir sulten så må jeg ha mat med en gang! Ellers blir jeg skikkelig kvalm og spyr gjerne etter jeg har spist :hungover:
 
Har hatt rimelig dårlig matlyst en stund ja (i hvertfall den siste 1,5 mnd), er uke 28 i dag:happy8Klarer heller ikke spise så mye om gangen, når jeg spiser.
Var hos JM i går, og fikk vite at det er pga magemusklene holder magen så godt inne, at det blir veldig lite plass til magesekken:smiley-ashamed004 I tillegg ligger han med hodet ned, og trykker rumpa opp/ut mot høyre, som gjør passasjen videre veldig trang:rolleyes:
Prøver allikevel å fylle på med frukt, grønt og mandler i mellom måltidene:)
 
Back
Topp