Matlyst

Stjernefrø

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
♡Julekulene 2021♡
Hvordan er matlysten deres?

Jeg er småkvalm hele dagen. Det eneste jeg har lyst på er brødskive med smør og ost, epler, pærer og vann :p

Jeg er også småkvalm hele dagen, men verst på kvelden faktisk.. Hvis jeg spiser jevnlig så går det bra, men føler jeg legger på meg hver dag:hilarious: Her går det mest i brødskive med bestemorost for tiden:)

Utrolig lite matlyst her, kvalm hele tiden! Spiser toast med ost og skinke, og drikker sjokolademelk

Hvordan er matlysten deres?

Jeg er småkvalm hele dagen. Det eneste jeg har lyst på er brødskive med smør og ost, epler, pærer og vann :p
Veldig dårlig matlyst her. Jeg er veldig kvalm så det er lite jeg får i meg. Jeg har funnet ut at jeg får i meg middagen om jeg ikke spiser noe tidligere på dagen, det gir ingen mening, men det fungerer iallefall. Dessverre så er det sunn mat jeg kaster opp og godteri som holder seg i magen...

Ingen matlyst her heller, men det er kun mat som hjelper på kvalmen. Går i myyye brødmat med enkelt pålegg, grønne epler, druer, sjokomelk og litt surt snop. Ingenting frister, og det er så frustrerende!

Dårlig matlyst her også! Er ikke skikkelig kvalm, men litt uggen. Ingenting frister. Hadde taco i dag, og fikk i meg en halv fylt lefse, vanligvis spiser jeg to og må bestemme meg for å ikke spise mer.

Finner vel på noe etterhvert. Har litt lyst på gulrøtter faktisk, så da prøver jeg det etterhvert. :P

Her har også kvalmen meldt sin ankomst, så er ikke mye jeg har lyst på.. men klarer å spise litt, men det stopper som regel opp.. ikke noe som er kjempe godt for å si det sånn.. og så går jeg å brekker meg mye, kaster heldigvis ikke opp så mange ganger.. men reagerer på lukter

Ikke matlyst i det hele tatt. Hvilket er upraktisk, for jeg er så himla sulten. Når jeg ikke er sulten så føler jeg meg forspist. Og så går det rett fra det ene til det andre!

Ikke kvalm heldigvis...

Uff, ja.. Er også kvalm hele dagen.. Får bare i meg loff med smør, og masse vann... Vært dietten min i snart en uke..

Begynt å bli småuggen om jeg er sulten. Men det er ikke så mye som frister for tiden... så da kommer liksom kvalmen snikende. Og da får jeg ihvertfall ikke lyst på noe. Går enda greit så lenge jeg spiser. Må bare ikke spise for mye, da blir jeg også uggen..

Jeg er kvalm OG sulten, om det gir noe mening?
Jeg er 5+3 i dag og føler jeg har lagt på meg 20 kg bare hittil :P

Nå skal jeg si at ja, jeg spiser ofte men lite, men jeg er også så hiiiimla oppblåst..

Jeg har lyst på absolutt alt jeg kommer over og konmer til å trille rundt om noen uker :banghead:

Uff, ja.. Er også kvalm hele dagen.. Får bare i meg loff med smør, og masse vann... Vært dietten min i snart en uke..
Huff, er du i jobb eller sykemeldt? Skal til legen på onsdag, vurderer før hvis jeg ikke blir noe bedre. Trodde jeg hadde fått omgangssyken i uka for jeg kasta opp å var så dårlig men det har vedvart så ser at det kanskje ikke er omgangssyken alikevel :p

Huff, er du i jobb eller sykemeldt? Skal til legen på onsdag, vurderer før hvis jeg ikke blir noe bedre. Trodde jeg hadde fått omgangssyken i uka for jeg kasta opp å var så dårlig men det har vedvart så ser at det kanskje ikke er omgangssyken alikevel :p

Neida, jeg er sykemeldt. Heldigvis er sjefen min ganske forståelsesfull siden han tross alt er faren til barnet :hilarious: Er bare sykemeldt i to uker i første om gang, men skal tilbake igjen til legen på første kontroll før sykemeldingen er over. Så får vi se om vi må forlenge den eller ikke, men ser dårlig ut nå..
Uff, den spyinga er noe dritt altså! Verste jeg vet. Glad jeg bare har spydd en gang..

Neida, jeg er sykemeldt. Heldigvis er sjefen min ganske forståelsesfull siden han tross alt er faren til barnet :hilarious: Er bare sykemeldt i to uker i første om gang, men skal tilbake igjen til legen på første kontroll før sykemeldingen er over. Så får vi se om vi må forlenge den eller ikke, men ser dårlig ut nå..
Uff, den spyinga er noe dritt altså! Verste jeg vet. Glad jeg bare har spydd en gang..
Okey, arbeidsgiver vet jeg egentlig skulle i gang med forsøk nr 2 nå i august så hun er jo klar over at jeg kan være dårlig i formen siden jeg var det sist forsøk :) Jeg spyr heller ikke lenger, bare veldig kvalm og uvel. I tillegg er ryggen på bærtur :(

Back
Topp