Matlyst

Samme her:laughing002 har også kutta snusen og matlysten e ganske bra !
Men forskjellen er egentlig at jeg nå spiser mer normalt, for til vanlig spiser jeg bare lunsj og middag altså bare to ganger til dagen å ikke mer en 1 normal porsjon.
Men nå spiser jeg, frokost, lunsj, smoothie, middag + en smoothie :smiley-ashamed004
Men det spørs hvor lenge det varer for nå har kvalmen komt for fullt, å jeg har kastet opp to ganger i dag.
Sist stoppet den ikke før jeg hadde fødet.

Er mye mat jeg ikke takler tanken på, åsså får jeg plutselig en tanke om ting jeg vil ha:rolleyes:
Takler ikke paprika som jeg vanligvis elsker, å blomkålsuppe er plutselig ekstra godt :Heartred

Jeg spiser mer regelmessig jeg også nå!! Er så tidlig her, så ingen kvalme ennå! Men regner med den kommer etterhvert[emoji12]

Jeg spiser mer regelmessig jeg også nå!! Er så tidlig her, så ingen kvalme ennå! Men regner med den kommer etterhvert[emoji12]

Kvalmen kom for fullt i går her :p
6+6 i dag
Men sist kom den før, er du heldig så slipper du kanskje unna kvalmen :)

Null matlyst her [emoji849] Er sulten, men bare tanken på mat gjør meg dårlig. Ingenting som smaker godt [emoji53]

Åh, jeg har helt sjuk matlyst. Sulten konstant [emoji23]

Jeg også[emoji23][emoji23] Ikke spist frokost før jobb på sikkert 15 år. Nå MÅ jeg ha en brødskive med jordbærsyltetøy til frokost! Ikke spist jordbærsyltetøy siden jeg var liten, nå går det i brødskiver og Polarbrød med jordbærsyltetøy hele tiden!! Jobber som lærer, og må spise en skive i hvert friminutt også[emoji85][emoji85] Kommer til å rulle før påske

Ikke noe særlig matlyst her heller, spesielt ikke på middag. Har ikke kjent så mye på kvalmen enda, litt uggen bare. Men om jeg blir sulten blir jeg VELDIG sulten og med det har kvalmen kommet og det føles ut som jeg kan spise en hest[emoji23] Men middag smaker altså ikke om dagen! Ellers er jeg veldig svak for sjokolade, men det frister heller ikke. Har aldri spist så lite sjokolade som den siste tiden nå[emoji23] Frister heller med frukt og er tørst hele tiden!

Matlysten er ikke på topp, men når jeg spiser så er det ikke så værst med mat :) Så må bare finne meg mat og ikke gå å vente på matlysten:)

Jeg er sulten/kjesken omtrent hele tiden, men har ikke lyst på noe.. det vil si, jeg har lyst på i ett øyeblikk men så fort jeg ser det har jeg ikke lyst på noe likavel[emoji57]
Men så har jeg ofte hatt mye dårlig matlyst når jeg ikke har vært gravid også, så er vel ikke så mye forandring. Får i meg mat ihvertfall :)

Er heller ikke så kvalm. Hvor tidlig er det vanlig at den værste kvalmen kommer? .. og forsvinner?

Jeg er gravid for første gang og har veldig lite peiling på alt! Prøver å lese meg opp men er så mye å lese på at med mitt energinivå for tiden så halvsover jeg før jeg får med meg noe av det jeg leser!
Jeg er i følge diverse kalkulatore 5+2 uker på vei.

Har vært veldig dårlig siste uken, så har kun spist frukt, salat og ritz kjeks[emoji4] tåler ikke lukten av varm mat..
Idag var jeg litt bedre, så da ble det burger på McDonald's [emoji85]

Matlysten er i grunn bra [emoji4] heller det å få tid til å spise! Men kan fint spise meg kvalm på twist [emoji23]

Jeg er "konstant" sulten, men mye kvalm. Henger ikke helt på greip. Jeg står og trykker i meg met i mens kvalmen velter inni meg. Er ikke til å forstå.

Jeg også[emoji23][emoji23] Ikke spist frokost før jobb på sikkert 15 år. Nå MÅ jeg ha en brødskive med jordbærsyltetøy til frokost! Ikke spist jordbærsyltetøy siden jeg var liten, nå går det i brødskiver og Polarbrød med jordbærsyltetøy hele tiden!! Jobber som lærer, og må spise en skive i hvert friminutt også[emoji85][emoji85] Kommer til å rulle før påske

Her óg xsmile8 Har aldri spist frokost før :p

Jeg har litt mindre matlyst, men det er vanlig for meg når jeg er gravid. :)

Redusert matlyst her også. Uggenhet og kvalme sørger for det. [emoji46]

Uggen og kvalm hvis jeg ikke spiser ca hver 2. time :p jeg tar hormon-støtte da, det også har økt appetitt som bivirkning.

Har det ganske likt som ts. Går mye i knekkebrød og frukt. Middagsmat frister ikke i det hele tatt :arghh:

Har så stor matlyst! Kunne spist HELE tiden om jeg hadde latt meg selv få lov til det:shy: Håper det bremser litt snart, ellers blir jeg vel trill rund:eek:

Back
Topp