Matlyst

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Manglende matlyst her altså. Åssen er det for dere?

Jeg elsker egentlig varmmat. Nå har jeg ikke spist middag på over en uke. Idag ble middagen en mango.

Ellers går det i smoothie, frukt, grønnsaker, yoghurt og knekkebrød. Eneste som frister er dette.

Er IKKE spesielt kvalm heller. Mer en sånn overhengende uggen følelse til tider....

Jeg har fortsatt ganske god matlyst. Ikke sånn at jeg "spiser for to", altså ;)

Helt normal matlyst her :)

Er veldig sulten, men har ikke lyst på noe mat. Går mye i frukt og salat. Kvalmen nådde nye høyder i dag:hungover:

Har så og si ingen matlyst selv :arghh: Og jeg er heller ikke kvalm. Men klarer heldigvis å få i meg sånn ca. normal mengde allikevel. Har sykt lyst på brødskive med salami hver dag - typisk :banghead:

Grønne epler klarer jeg å spise!

Resten blir jeg uvel av å kjenne lukten av og kommer i retur når jeg spiser. Litt travelt, Når en egentlig er veldig sulten:)

Har så og si ingen matlyst selv :arghh: Og jeg er heller ikke kvalm. Men klarer heldigvis å få i meg sånn ca. normal mengde allikevel. Har sykt lyst på brødskive med salami hver dag - typisk :banghead:

Så godt å høre man er flere!

Spiser toast med salami jeg... stekt i ovnen. Ikke nå da. Men om jeg har matlyst.

Så godt å høre man er flere!

Spiser toast med salami jeg... stekt i ovnen. Ikke nå da. Men om jeg har matlyst.
Ja, har prøvd det jeg også, men blir ikke det samme... vil ha fersk brødskive med salami og paprika!! :arghh: Uff :hilarious:

Jeg også går og er mer eller mindre konstant uggen. Ingen matlyst, men klarer å spise med familien. Tror ikke jeg hadde orka bare med meg selv

Jeg har egentlig veldig god matlyst.. Ikke alltid jeg orker lage noe, siden jeg kan være litt uggen og da frister ingenting.. men hvis jeg får det servert, da spiser jeg.. [emoji28]

Matlyst over gjennomsnittet her! Men er nok for å kompensere for snusen som er kutta[emoji85][emoji85][emoji85]

Veldig dårlig her! Blir kvalm bare av å tenke på mat:yuck: Håper det gir deg snart, er jo bare en ond spiral når jeg attpåtil blir kvalm av å ikke spise :p

Jeg småspiser hele tiden. Det hjelper mot kvalmen. Men heldigvis er sukker helt ut! Så det går i druer, salt kjeks, havregrøt og brød. Så tror ikke det blir helt feil, selv om jeg spiser hele tiden.

Matlyst over gjennomsnittet her! Men er nok for å kompensere for snusen som er kutta[emoji85][emoji85][emoji85]

Samme her:laughing002 har også kutta snusen og matlysten e ganske bra !
Men forskjellen er egentlig at jeg nå spiser mer normalt, for til vanlig spiser jeg bare lunsj og middag altså bare to ganger til dagen å ikke mer en 1 normal porsjon.
Men nå spiser jeg, frokost, lunsj, smoothie, middag + en smoothie :smiley-ashamed004
Men det spørs hvor lenge det varer for nå har kvalmen komt for fullt, å jeg har kastet opp to ganger i dag.
Sist stoppet den ikke før jeg hadde fødet.

Er mye mat jeg ikke takler tanken på, åsså får jeg plutselig en tanke om ting jeg vil ha:rolleyes:
Takler ikke paprika som jeg vanligvis elsker, å blomkålsuppe er plutselig ekstra godt :Heartred

Dårlig matlyst her, det meste kommer i retur. Så vis je spiser prøver jeg å finne noe som ikke er så tungt fordøyelig, eller (unnskyld mye info her) noe som ikke er så vondt å få opp igjen.
Suppe, potetmos, frukt

Back
Topp