Matlyst?

Earthling

Glad i forumet
Septembermødre <3
Septembergull'17
Hei damer, hvordan ligger det an med matlysten? Jeg er litt sånn uggen hele tiden og har som regel ikke lyst på middag. Spiser brød med lite variert pålegg og presser i meg middag, men har liksom ikke lyst på noen ting. Vanskelig når resten av familien helst bør ha noe mat og jeg bare er småkvalm og lite inspirert!

Skal nevnes at jeg er mye sulten og spiser nok sånn samlet sett da. Føler meg både mett og sulten og megaoppblåst på samme tid :p noen liknende?

Jeg har heller ikke lyst på middag om dagen. Skulle ha kylling og pommes frites i går, endte opp med å bare spise pommes, og tok ei brødskive til.

Varierer veldig. Noen dager spiser jeg knapt noe, andre dager blir jeg ikke mett. Men stort sett kvalm og uggen uansett...

Her svinger det veldig mellom kvalm,uggen.. ikke lyst på noe.. til suuuper sulten og bare må ha det første som faller meg inn.. må være noe jeg har lyst på da Går så tilbake til kvalm igjen etter å ha spist.. og sånn går det spiser nok litt mye her å

Tror jeg også spiser for mye :p Småspiser hele tiden for å prøve å unngå kvalmen, men er konstant sulten likevel. I veska har jeg ritzkjeks, goldfish, rosiner, mandler og mellombarer :p

Tror jeg også spiser for mye :p Småspiser hele tiden for å prøve å unngå kvalmen, men er konstant sulten likevel. I veska har jeg ritzkjeks, goldfish, rosiner, mandler og mellombarer :p
Slik har jeg det også. Har liksom ikke typisk morgenkvalme, den kommer når som helst på døgnet, og dermed småspiser jeg hele tiden for å unngå den ;) Og da helst usunne ting da det er det eneste jeg har lyst på :eek: Salt potetgull er det som funker best.... :rolleyes:

Jeg har heller ikke lyst på middag om dagen. Skulle ha kylling og pommes frites i går, endte opp med å bare spise pommes, og tok ei brødskive til.
Høres kjent ut. I dag ble det kjøttsuppe på mannen og toåringen, mens jeg spiste rundstykke med valmuefrø (viktig, det måtte være valmuefrø :p ) med majones og skinke ;)

Har veldig god matlyst faktisk. Veldig uvant siden jeg normalt lett går matlei og ikke egentlig har lyst på noe. Nå har jeg lyst på alt :D

Varierer veldig. Noen dager spiser jeg knapt noe, andre dager blir jeg ikke mett. Men stort sett kvalm og uggen uansett...
Jepp..! Håper det går seg til snart, forrige gang så gav det seg rundt uke 10 for min del, så må bare holde ut litt til. Er 7+4 nå.
Her svinger det veldig mellom kvalm,uggen.. ikke lyst på noe.. til suuuper sulten og bare må ha det første som faller meg inn.. må være noe jeg har lyst på da Går så tilbake til kvalm igjen etter å ha spist.. og sånn går det spiser nok litt mye her å
Hehe, megacraving! Bare måtte ha noe med valmuefrø på i stad :p

Har veldig god matlyst faktisk. Veldig uvant siden jeg normalt lett går matlei og ikke egentlig har lyst på noe. Nå har jeg lyst på alt :D
Så deilig, håper det fortsetter slik da! Det er så kjipt å miste matlyste. Spesielt siden jeg ikke kan være ego og bare spise tullemat. Bør vel få i meg noe fornuftig næring mtp frøet i magen, og så er det jo de andre her i huset også ;)

God ide, jeg kjøpte mandler på butikken i dag da jeg sosa rundt etter noe middag, det er skikkelig godt så får putte den i veska ;)

Slik har jeg det også. Har liksom ikke typisk morgenkvalme, den kommer når som helst på døgnet, og dermed småspiser jeg hele tiden for å unngå den ;) Og da helst usunne ting da det er det eneste jeg har lyst på :eek: Salt potetgull er det som funker best.... :rolleyes:

Samme her. Kvalmen dukker opp når den føler for det, så jeg panikksmåspiser konstant. Spiser jeg for lite blir jeg kvalm, men spiser jeg meg mett så blir jeg kvalm da også. Hardt å lage menneske altså :p

Mmm salt potetgull.... :eek:

Jeg er så heldig at jeg slipper kvalme, men av en eller annen grunn har jeg ikke lyst på middag. Fersk bakst derimot - mmmmm!:p Bakte horn i går, DET var digg;)

Så deilig, håper det fortsetter slik da! Det er så kjipt å miste matlyste. Spesielt siden jeg ikke kan være ego og bare spise tullemat. Bør vel få i meg noe fornuftig næring mtp frøet i magen, og så er det jo de andre her i huset også ;)
Jepp, hadde vært fint om det varte evig.

Til vanlig er det forhåndsplanlagte ukesmenyer som gjør at jeg ikke bare spiser ostepopp til middag [emoji23]
Kan være en ide for dere hvis du sliter med ideer. Krever litt jobb når man planlegger, men veldig kjekt ellers.

Jepp, hadde vært fint om det varte evig.

Til vanlig er det forhåndsplanlagte ukesmenyer som gjør at jeg ikke bare spiser ostepopp til middag [emoji23]
Kan være en ide for dere hvis du sliter med ideer. Krever litt jobb når man planlegger, men veldig kjekt ellers.
Hehe :p Vi har faktisk matkasse så egentlig har vi både ingredienser og oppskrifter, men jeg har jo ikke lyst på noe av det og siden det er jeg som stort sett lager maten blir det ofte til at jeg kjøper noe annet som faller meg inn der og da i stedet :rolleyes:

Er veldig sulten stort sett hele tiden, samtidig som magen føles stappfull. Har lett kvalme som kommer og går som den vil. Spiser en del ritz og potetgull :/ Har ofte lyst på kake... Middag/varm mat frister veldig, mens brødskiver er uaktuelt. Da må det være rundstykker eller bagetter ;) Nå fikk jeg skikkelig lyst på kylling og pommes frites, etter å ha lest over her :p

Back
Topp