Matlyst

Æsj da.. er det ingen typer mat som er lettere enn andre? Kanskje du kunne vurdert sånn shake hvis det virkelig ikke går med vanlig mat?

Nei det er rart fordi det går på dagen, men på kvelden så virker det som om jeg blir litt sulten og når jeg spiser litt ekstra da så går det ikke. Får bare spise mindre og mindre tror jeg..

Det viktigste er jo selvfølgelig at de små får det de trenger. Men du skal jo ikke bli helt ødelagt heller :/ Håper virkelig det blir bedre etterhvert❤
Han får det han skal ha :) magen vokser og veksten er fin på alle kontroller :) og jeg har holdt formen bra så det har gått veldig fint :)

Jeg har heller ikke mye matlyst. Jeg har gått med i vekt siste ukene, men føler meg konstant stappmett. Men drikker mye vann i det minste og presser i meg mat.

Her har matlysten aldri vært et problem, utenom de første ukene :p Jeg har spist meg enda god(ere) og rund(ere) enn hva jeg allerede var. + 20 kg :p

Jeg takler ikke noe særlig kjøttmat for tida!! Jeg har alltid elsket kjøtt men nå får bare tanken på en biff meg til å bli dårlig! :o Har også generelt dårlig matlyst, unntatt på visse spesifikke matvarer som gjerne ikke er nok næring i til en hel dag (som jordbær, kan liksom ikke spise bare det en hel dag og tro det er nok).

Back
Topp