Juni2016
Flørter med forumet
Jepp! På estimering var mini 15% over gjennomsnittet, så det er vel kun babyen som veier noe her.Veldig likt meg da. Men heldigvis så virker det jo som de små lever godt på det ekstra vi hadde fra før![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! På estimering var mini 15% over gjennomsnittet, så det er vel kun babyen som veier noe her.Veldig likt meg da. Men heldigvis så virker det jo som de små lever godt på det ekstra vi hadde fra før![]()
Æsj da.. er det ingen typer mat som er lettere enn andre? Kanskje du kunne vurdert sånn shake hvis det virkelig ikke går med vanlig mat?
Nei det er rart fordi det går på dagen, men på kvelden så virker det som om jeg blir litt sulten og når jeg spiser litt ekstra da så går det ikke. Får bare spise mindre og mindre tror jeg..
Han får det han skal haDet viktigste er jo selvfølgelig at de små får det de trenger. Men du skal jo ikke bli helt ødelagt heller :/ Håper virkelig det blir bedre etterhvert❤
Samme her.Ja lei av alt mat.. blir mest frukt her om dagen......
Samme her.
Går for det meste i eple og vannmelon.