Matlyst

lillemy-1989

Forelsket i forumet
Hvordan er matlysten deres jenter ?

For min del sliter jeg med å spise ordentlig og regelmessig. Har liksom ikke lyst på noe. Men spiser jo noe. Samtidig kjenner jeg kvalmen kommer snikende i ny og ne.

De siste dagene har jeg vært konstant sulten! Spiser hver gang jeg har sjansen, og kjenner litt stikk av kvalme innimellom.

Blir uvel så må spise ofte og sover en time på kvelden hver dag...

Jeg er kvalm stort sett hele dagen, eneste som hjelper er å spise. Uff ser hvor dette ender!;)

Spiser som før egentlig men merker jeg må spise noe på kvelden nå.

Prøver å søise mer enn før. Må opp om natten også, for da er jeg sulten. Nå spiste jeg nettopp en banan :)

Går fint med mat. Eter som normalr. Einaste eg merker er at eg vert litt småkvalm etter frokost om eg eter mykje.

Har veldig dårlig matlyst så langt. Håper det blir bedre etterhvert, nå klarer jeg nesten ikke spise noe og tar gjerne bare en bit av en brødskive bare for å få i meg noe og sliter med å holde det nede. Kjempe kjedelig :( Er heldigvis ikke kvalm eller i dårlig form, så håper det blir bedre etterhvert :D

Spiser og spiser og spiser, hehe. Går ca 10 minutter fra siste måltid til jeg er sulten igjen.

Sliter med å ha lyst på noe,men prøver å få imeg små og hyppige måltider..
Livredd for å bli kvalm og kaste opp( hadde det sånn med de to første)

Blir fort mett og er ikke så ofte jeg får lyst på noe søtt lenger :) Veldig glad for det! Kunne spise sjokolade daglig før, men ikke nå :D

Matlysten er akkurat som før.. Men jeg kjenner at jeg kan ikke gå lenge før jeg må spise frokost...

Matlysten er dårlig her... I dag har jeg bare klart å få i meg to knekkebrød med ost og paprika og er utrolig kvalm hele tiden. Prøver jeg å spise noe blir jeg bare enda mer kvalm.. Håper dette gir seg snart, var ikke sånn her med nr en!!!

Matlysten er akkurat som før.. Men jeg kjenner at jeg kan ikke gå lenge før jeg må spise frokost...

Jeg har matlyst, men jeg er uggen hele dagen. Spesielt når jeg er sulten og veldig mett... :P

Jeg er mye mer sulten enn før, men har heldigvis ikke lyst på usunn mat :joyful:

Sulten hele dagen! Tenker på mat konstant :D Og må ha mat NÅ når jeg blir sulten, kan umuliv vente en halvtime... da blir jeg bare kvalm og håpløs.

Back
Topp