Matlyst.?

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Jeg spiser nesten ingen ting om dagen, når jeg våkner så får jeg gjerne i meg en skive eller 2. Men da tenker jeg ikke på mat før rundt middagstider og da spiser jeg somregel ikke noe mer den dagen... føler alt jeg spiser gir meg sure oppstøt! idag har jeg fått i meg 2 måltider bare, og vet jo at det er litt lite... og dette er en vanlig dag for meg nå..
Flere..?

Jeg spiser nesten ingen ting om dagen, når jeg våkner så får jeg gjerne i meg en skive eller 2. Men da tenker jeg ikke på mat før rundt middagstider og da spiser jeg somregel ikke noe mer den dagen... føler alt jeg spiser gir meg sure oppstøt! idag har jeg fått i meg 2 måltider bare, og vet jo at det er litt lite... og dette er en vanlig dag for meg nå..
Flere..?
Den siste uken har jeg slitt med kvalme og veldig liten matlyst. Men det eneste som har holdt kvalmen i sjakk har vært mat- dog kjeks. Eneste jeg klarte å spise var knekkebrød med smør, pålegg fikk jeg brekninger av. Det har da ikke vært tilfelle i dag :) så håper det har snudd!

Generelt dårlig matlyst siden EL. Men det har ikke nødvendigvis sammenheng med kvalmen.

Prøv et nytt pålegg eller eller noe nytt til middag, kanskje det vekker matlysten din

For meg funka nøtte-tørkafrukt mix veldig bra i dag. God næring per tygg!

Back
Topp