Matlyst

AnnLykkelig

Juni12s Inkluderende
VIP
Aprilbarna`15
Min til vanlig veldig matglade gutt har så dårlig matlyst om dagen! Vet dene ene jekselen plager han, så er vel kanskje derfor matlysten er dårlig. Men liker ikke å se at han spiser så dårlig. Middag, som han til vanlig elsker, rører han ikke. Yoghurt går ned da.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Samme her. Spiser knapt frokost, nesten ikke i bhg heller.
Spiser middag da heldigvis.

Er nok hjørnetanna her som plager...

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Er nok tannfrembrudd, går seg nok til igjen:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
virker som om det er tenner da ja :)
huff er aldri koselig når de ikke har like god matlyst som de pleier å ha, men heldigvis så pleier det å være i korte perioder da

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Om han plages med tennene så vil jeg tro det er det, skal se det snart går seg til igjen;)
Bare fortsett å tilby slik som før uansett.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Om han plages med tennene så vil jeg tro det er det, skal se det snart går seg til igjen;)
Bare fortsett å tilby slik som før uansett.


Sent from my iPhone using BV Forum
Enig:)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Vesla har dårlig matlyst nå pga feber.

Vil ikke ha brødskiver. Noe som hun elsker og kommer alltid da vi spør om hun vil ha.

De 2 siste dagene har hun fått yoghurt med musli. Det elsker hun. Middag har gått bra. I kveld ville hun ikke ha grøt til kvelds, men da tok jeg rosiner oppi og da spiste hun faktisk opp alt. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samme her, spiser nesten ingenting for tiden. Hun er ekstremt sutrete og kosete også. Ser/kjenner ingen nye tenner og hun sover godt, så aner ikke hva som skjer her for tiden.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Samme her, regner med det er tenner her også.. :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Back
Topp