Matlyst

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Hjelpes for en matlyst en skal få nå på slutten da. Har ikke hatt noe særlig matlyst under hele graviditeten men har allikavel gått opp 17 kg:o Men nå føler jeg ikke gjør annet enn å spise, spise, spise. Det skal sies at når jeg summerer etter en dag så er det helt normal mengde jeg spiser, men det er vel bare rart siden jeg har spist så lite siste 9 mnd:) Uansett, nå må han melde sin ankomst snart og helst før jeg går berserk på isen, visst ikke blir jeg enorm:p
Er det flere som har det slik eller?

Her er det motsatt.. Har hatt veldig god matlyst stort sett hele svangerskapet (minus de 10 første ukene), men de siste 2-3 ukene er matlysten helt borte. Middagsmat finns ikke godt lenger, så spiser nesten bare banan, frokostblanding, yoghurt og smoothie..

Har også hatt ok + appetitt. I starten spiste jeg sikkert 6-8 ganger om dagen for å få has på kvalmen. Jeg har Bakt og styrt mye med veslejenta (er egentlig veldig bevisst på mat til vanlig), så har unt meg litt ting jeg spiser lite av til vanlig. Nå, derimot, er jeg litt matlei altså. Går mye i frukt, smoothie og knekkebrød :) Har blitt med 11 kg, så kan ikke annet enn å si meg fornøyd med det :)

Her er det motsatt.. Har hatt veldig god matlyst stort sett hele svangerskapet (minus de 10 første ukene), men de siste 2-3 ukene er matlysten helt borte. Middagsmat finns ikke godt lenger, så spiser nesten bare banan, frokostblanding, yoghurt og smoothie..

Sånn har jeg det også! Spist masse hele veien og nå de siste 2 ukene har jeg ikke hatt matlyst i det hele tatt... Yoghurt er fint :)

Har hatt matlyst tidligere,men de siste ukene spiser jeg bare for å spise.....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Off, her også. Spesielt på kveldene, spiser ikke så masse på dagen egentlig. Går som en mus og snoker. Opp 19 kg, har masse vann i kroppen og ikke aktivitet siden uke 20 pga bekkenløsning. Lurer liksom på hvor stor jeg liksom kommer til å bli :/

Off, her også. Spesielt på kveldene, spiser ikke så masse på dagen egentlig. Går som en mus og snoker. Opp 19 kg, har masse vann i kroppen og ikke aktivitet siden uke 20 pga bekkenløsning. Lurer liksom på hvor stor jeg liksom kommer til å bli :/

Vann veier nå iallefall mye, så du skal se du går fort ned etter fødsel :)

Ikke ofte jeg kan si med hånden på hjertet at jeg gleder meg til å begynne å trene ;)

Ikke ofte jeg kan si med hånden på hjertet at jeg gleder meg til å begynne å trene ;)
Samme her, drittlei av å sitte i ro. Har vært ekstremt passiv siste 6 mnd, men hatt normal apetitt så har jo lagt på meg min dose (14-15 kg), men nå er jeg veeeldig søtsugen og har lyst på noe hele tiden. Bra det snart er slutt, det er jo måtepå hvor mye fett det går an å legge på seg iløpet av noen uker ;)

Her er omvendt også, kjempegod matlyst frem til for ca to uker siden. Nå orker jeg veldig lite av gangen og ingenting etter middag om dagen! Blir så fort skikkelig full i magen...

Hjelpes for en matlyst en skal få nå på slutten da. Har ikke hatt noe særlig matlyst under hele graviditeten men har allikavel gått opp 17 kg:eek: Men nå føler jeg ikke gjør annet enn å spise, spise, spise. Det skal sies at når jeg summerer etter en dag så er det helt normal mengde jeg spiser, men det er vel bare rart siden jeg har spist så lite siste 9 mnd:) Uansett, nå må han melde sin ankomst snart og helst før jeg går berserk på isen, visst ikke blir jeg enorm:p
Er det flere som har det slik eller?

Har det også sånn:p Kjennes ut som jeg kunne spist og spist... må stoppe meg selv i å ikke gå helt berserk :whacky011

Back
Topp