Matlyst

elisabov

Betatt av forumet
Mailykke <3
Flere som sliter med dårlig matlyst? og det å stå på kjøkkenet å lage mat?
Jeg har alltid vært glad i å lage mat, men nå orker jeg ikke alle luktene på kjøkkenet... Men maten jeg spiser må være mye smak i, som ingefær, chilli og hvitløk... 

Matlyst hva er det for noe????? Nei har ikke matlyst i det hele tatt. Har sikkert noe å gjøre med at jeg er kvalm og kaster opp hele tiden. Har ikke lyst på mat og blir barekvalm av tanken på det. Hverste er vel middagen for jeg har ikke lyst på noe, men jeg må jo lage mat til mann og barn.

indigo85 skrev:
Matlyst hva er det for noe????? Nei har ikke matlyst i det hele tatt. Har sikkert noe å gjøre med at jeg er kvalm og kaster opp hele tiden. Har ikke lyst på mat og blir barekvalm av tanken på det. Hverste er vel middagen for jeg har ikke lyst på noe, men jeg må jo lage mat til mann og barn.

Heldigvis har samboen overtatt endel av matlagina her... med litt guiding fra meg fra stua :P

Spiser nesten ingenting jeg, søte ting orker jeg ikke, og kjøtt heller ikke.
Så ha jeg spiser er: litt saltsticks, salte kjeks, litt lays potetgull, appelsiner, litt potet og grønnsaker om kvelden......Og det har vært sånn i ukevis.:(

elisabov skrev:

indigo85 skrev:

Heldigvis har samboen overtatt endel av matlagina her... med litt guiding fra meg fra stua :P

Å så heldig du er :) Her må maten være på bordet før samboeren kommer hjem siden guttungen spiser middag 15.00-15.30 og samboeren min kommer ikke hjem før kl.15.30. Men han er flink å hjelper til i helgene da :)

indigo85 skrev:

elisabov skrev:

indigo85 skrev:

Å så heldig du er :) Her må maten være på bordet før samboeren kommer hjem siden guttungen spiser middag 15.00-15.30 og samboeren min kommer ikke hjem før kl.15.30. Men han er flink å hjelper til i helgene da :)

Så bra du får hjelp i helgene iallefall da :))

Jeg kan godt sende over litt matlyst jeg altså, for jeg tror all matlysten deres har flytta inn hos meg og det kan bli litt mye....

Back
Topp