Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Matlyst hva er det for noe????? Nei har ikke matlyst i det hele tatt. Har sikkert noe å gjøre med at jeg er kvalm og kaster opp hele tiden. Har ikke lyst på mat og blir barekvalm av tanken på det. Hverste er vel middagen for jeg har ikke lyst på noe, men jeg må jo lage mat til mann og barn.indigo85 skrev:
elisabov skrev:
Matlyst hva er det for noe????? Nei har ikke matlyst i det hele tatt. Har sikkert noe å gjøre med at jeg er kvalm og kaster opp hele tiden. Har ikke lyst på mat og blir barekvalm av tanken på det. Hverste er vel middagen for jeg har ikke lyst på noe, men jeg må jo lage mat til mann og barn.indigo85 skrev:
Heldigvis har samboen overtatt endel av matlagina her... med litt guiding fra meg fra stua :P
indigo85 skrev:
elisabov skrev:
Heldigvis har samboen overtatt endel av matlagina her... med litt guiding fra meg fra stua :P
Å så heldig du er :) Her må maten være på bordet før samboeren kommer hjem siden guttungen spiser middag 15.00-15.30 og samboeren min kommer ikke hjem før kl.15.30. Men han er flink å hjelper til i helgene da :)