matlyst

lillemor85

Blir kjent med forumet
Noen som kjenner di har lyst på noe spesielt, har fått helt dilla på cola og sjokolade, har ikke vært spesielt glad i det før... spiser en del appelsiner så litt sunt blir det[:)]. lurer på om den lille blir en kjempe baby.

hehe!![:)] sånn har jeg det også!!!! cola og de freia- sjokolade eggene!!!
namnam[;)]
også har jeg blitt hel gal etter mc donalds jordbær milkshake!!! den har jeg ikke likt før[8|][8D]

Hmmm...-blir nok kjempe beibi på meg også!!!![&:][:)]

eg og har fått smaken av den mc donalds jordbør milkshaken..knall go den...[:D]

Har hatt litt dilla på freia-sjokolade-egg - men nå har jeg gått over på riskaker (sånne "puffetris-rundinger"[;)]) Ikke fordi sjokoladedilla har gitt seg, men fordi det ble for dyrt, og for usunnt [&:]

haha jeg har nest 13liter is i frysa!!!!! hadde dilla på det en dag el noe sånt så kjøpte jeg inn når det var på tilbud..[8|] hmmm lure på om jeg klare å spise om så mye is,noen som vil hjelpe meg???thih[:D][:)][8D]

ORIGINAL: majasj86

haha jeg har nest 13liter is i frysa!!!!! hadde dilla på det en dag el noe sånt så kjøpte jeg inn når det var på tilbud..[8|] hmmm lure på om jeg klare å spise om så mye is,noen som vil hjelpe meg???thih[:D][:)][8D]

oy, jøyes!! tror på at du trenger hjelp med å få det ut av frysa ja!! [8D][:)] hehe, men det er jo alltid greit å ha noe godt i frysen da, til du plutselig en dag får skikkelig lyst på!!!![:)]

ORIGINAL: Bennie

oy, jøyes!! tror på at du trenger hjelp med å få det ut av frysa ja!! [8D][:)] hehe, men det er jo alltid greit å ha noe godt i frysen da, til du plutselig en dag får skikkelig lyst på!!!![:)]

hehe ja veit ikke helt hvor mye jeg tenkte meg om før jeg handla[:D]

Knekkebrød med hapå og ISKALD melk!![:)][:)]

Da har du iallefall noe å by på om det kommer folk på besøk, da[;)]  Kansje det rekker til alle som kommer og vil se babyen etterpå også[;)][:D]

Det gikk en stund i epler hos meg ...men nå er det is for alle penga [:)]

ORIGINAL: Tussi75

Det gikk en stund i epler hos meg ...men nå er det is for alle penga [:)]

kom til meg du da Tussi[:D] jeg har både epler og is men ikke epleis da..hmmm[8|]

MÅÅ ha fersken iste fra Tine, sjokolade og snickersis [:)][:)][:)]

ORIGINAL: m@mm@ til 3 i mai

åhhh...-snickersis!!!!! *vilhanå!!!* [8D]

Kan ikke leve uten ananas...
Og de siste dagene har jeg følt en nesten utsoppelig lyst til å sitte på Nasjonalteatret t-bane og snuse inn den fukte, innestengte jordlukten. Mmmm.... Like før det det blir t-banetur på meg altså!

Søt du!
Ser deg for meg sitte der å sniffe!!!![;)] hahaha...-den var ny!!![:D][:D]

Greit å ha til du får barselsbesøk da!![:)]

ORIGINAL: tinejento

ORIGINAL: m@mm@ til 3 i mai

åhhh...-snickersis!!!!! *vilhanå!!!* [8D]

snickersis - åh..
Nå vil jeg også ha is!!

mååå ha piano duoyoghurt m nøttetoffee å sjokoladecrisp..[:D][:D], tine sjokomelk, å KAKER!! Sjokoladekake, gulrotkake, å muffinskake......mmmm herregud...

Mannen min prøver å planlegge litt i fryseren med kaker,boller og is og sånn  i tilfelle vi får uventet besøk ,men jeg besøker den fryseren stadig vekk jeg [:D]

Back
Topp