MATLYST!!

anmo

Betatt av forumet
Jeg er sulten heele tiden, og jeg har enormt matlyst.. Spiser masse! Har ikke sett på maken :)
Og hvis det går litt for lang tid mellom jeg spiser blir jeg så kvalm..
Flere som spiser for 2 alt? :)

Jeg mister matlysta når jeg er gravid. Kan spise en halv brødskive også bli sulten igjen etter en time også spise en halv skive til..sånn holder jeg på hele dagen..
kommer til å bli smellfeit :)

jeg har matlyst ja[;)] lystpå alt mulig[;)] men spiser ikke mere enn vanlig forde..., da blir jeg nok kjempe feit...hehe

Har lyst på så mangt, men når det er kommer i skapet, og jeg skal til å pakke i munnen, har jeg plutselig ikke lyst på noe som helst [&:]

har lyst på alt eg. må prøva og begrensa meg[&o]

Ja det er helt forferdelig. Føler jeg spiser noe hele tiden. HAdde det ikke slik sist gang.
Føles ut som jeg spiser for 5

ORIGINAL: mummi-mamma

Ja det er helt forferdelig. Føler jeg spiser noe hele tiden. HAdde det ikke slik sist gang.
Føles ut som jeg spiser for 5

hehe.. føler det på samme måten [:)][:)]
Men hvis det går for langt tid mellom måltidene så blir jeg kvalm [:'(]

Så langt har matlysten sagt hadebra! [&:] Syns det er trist.. Viktig med jevnt inntak av næringsstoffer både med tanke på forbrenninga og for spiren.. Men men.. Håper det kommer seg..

Jeg spiser for minst to i alle fall.[:D] Jeg er sulten omtrent hele tiden, og spiser mye oftere enn vanlig. I går lo de godt av meg på jobb da jeg tok den fjerde matpausen.[8D] (De hadde terget meg litt da jeg tok den tredje også.[8D])

Det har vært slik hver gang jeg har vært gravid. Helt supert for meg, jeg har dårlig matlyst til vanlig, men på denne måten blir babyen min sikret nok mat.[:)]

eier ikke matlyst, må tvinge i meg et par brødskiver nå da. frokost til spiren [:)]

Kan det spises vil jeg ha det! må vel begynne å passe meg[:D]

Back
Topp