Matlyst som en HEST!

Aewen

Elsker forumet
Sommerfuglene
...hva er det med meg om dagan?

Jeg er helt sinnsykt sulten,-HELE TIDA! ...og jeg som liksom skal NED i vekt da...[8|]

Flere som har matlyst som en hest?

Tror faktisk aldri jeg har spist så mye som jeg gjør nå for tida.. Godt at vi er flere som har det slik,- kanskje vi skal starte vektklubb her inne? Eller no`?[8D]

joda jeg spiser og snoker i skapene etter noe godt, finner jeg ikke noe godt baker jeg gjerne kake eller noe som heller ikke er like sundt...

ORIGINAL: akra

joda jeg spiser og snoker i skapene etter noe godt, finner jeg ikke noe godt baker jeg gjerne kake eller noe som heller ikke er like sundt...

huff, ja---

Her går jeg også å snoker etter noe godt hele dagen.
Prøver liksom å finne meg noe sunt å snoke etter, men er ikke like lett det heller...

ORIGINAL: *MoloOgMini*

Joda..da er vi 2!!!
Også har jeg så søtsug..blir gal jeg..hehe!
Spiser sånne krom tabletter, gjort det 1mnd..men virker jo ikke[&:]

3 [:-]

ORIGINAL: *MoloOgMini*

Joda..da er vi 2!!!
Også har jeg så søtsug..blir gal jeg..hehe!
Spiser sånne krom tabletter, gjort det 1mnd..men virker jo ikke[&:]

Kromtabletter er oppskrytt spør du meg.. [&:][:D] har aldri hjulpet på godtesuget mitt ihvertfall. Nå sitter jeg febrilsk og prøver å holde meg i skinnet for ikke å gå i skapet og hente sjokolade... [&:]

hehe ekke så greit![:D]

eter heile tia og e godte syk hele tia men nå skal eg prøve og la vere eg ha kutta ut sjokolade, brus,røyken men klarer ikkje og kutte ut chipsen da men noe må man ha igjen for kjenner røyk suget er der

Nå spiser en hest egentlig veldig lite da.... ;-)
Såå jeg vil si jeg er sulten som omtrent 10-15 hester for tia. hehe

Ja, fytti,- nå må noe gjøres. Synes vi skal starte vektklubb jeg, eller iallefall gi hverandre gode tips og råd,- og oppbacking!

Ikveld har jeg klart å stappe i meg en granidosa (av alle ting!?!?) og nå holder jeg på med sjokolade..

Grøss.

Og atter grøss. 

Så på nyhetene nå at i dag er dagen for FET MAT!

hhihi[:D] Da har jeg en unnskyldning iallefall for ikveld[:D][:D][:D]

ja,spiser veldig masse! både til måltidene og mellom[:D]
har lyst på sjokkolade heiletida...men prøver å holde meg unna...ikkje lett[X(]

Jepp. Spiser hele tiden. De to første ukene spiste jeg nesten ingenting, så tenkte at nå kom jeg til å bli tynn. Men der tok jeg feil [:)]. Er så sinnsykt sulten hele tiden.

På dagtid har jeg ikke matlyst i det hele tatt så som regel spiser jeg ikke før jeg har lagt Theo, da lager jeg gjerne noe fisk eller noe for å være sunn, men ender opp med at jeg etter fisken propper i meg masse godis, og har vi ikke så passer jeg på å kjøpe det på dagtid..[:@]

Back
Topp