Matlyst og kvalme

DarkRose

Betatt av forumet
Jeg har ikke hatt matlyst på 5 uker nå :/ hver dag er en kamp for å få i seg mat. Ingenting frister. Absolutt ingenting. Så det går stort sett i brødskiver eller rundstykker. Er så utrolig lei nå. Kvalmen har HELDIGVIS begynt å avta etter akupunktur timer. Det er helt fantastisk. Men når kommer matlysten tilbake da ?

Jeg savner gode middager og helgekosmat som høydepunkt i uken. Off.. Må bare syte litt. Flere som sliter med matlyst etter at kvalmen har gitt seg ? Jeg er nå 13 uker på vei. Hadde akupunktur for 4 dager siden, og jeg er SÅ mye bedre :) vil virkelig annbefale det til dere som sliter med kvalmen. Min var helt lammende og forferdelig.

Jeg gjør det.. Var innlagt pga at jeg ikke fikk i meg nok næring :/ skjønner hvordan du har det..!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 15+3 med utrolig dårlig matlyst:(. Jeg blir kvalm særlig på ettermiddag/kveld selv om jeg går på akupunktur. Jeg har ikke spist middag fra begynnelsen av svangerskapet:( jeg håper alt ordner seg snart..

Ja det håper jeg også. For oss alle. Jeg er bare så dritlei av ingen matlyst og dårlig form :/

Back
Topp