Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
eg har så lyst til å ete skikkeleg sunt slik eg gjor med lisja,,men det einaste eg vil ha er junkfood - heimelaga vel og merke da, og pepsi max[:@][:@][:@][:@]
Jeg spiser bare knekkebrød med ost for tiden... Blir kvalm og brekker meg av all mat jeg ser og matlukt!! Det er skikkelig frustrerende.. Har så lyst til å spise en skikkelig god middag snart.
På lørdag var jeg aleine hjemme og tenkte at nå skulle jeg kose meg med noe jeg virkelig hadde lyst på, så jeg bestilte peppes på døren og gledet meg bare til det skulle ringe på ... Jaja, pizzaen kom sammen med lukten av den. Jeg spiste ett halvt pizzastykke før alt gikk i bosset. Måtte gå ut med matsøppelet med en gang. Klarte ikke å ha den lukten i huset. Og jeg som syns peppespizza er så godt :o(
Håper matlysten snart kommer tilbake. Blir jo gal av å bare spise knekkebrød til frokost, middag og kvelds..
Godt å høre at det er flere...
Junkfood er det som faktisk går ned her å...
Brød.... Nei ikke i det heletatt omtrent...
Men frukt er ikke no problem...
Godt å høre at flere sliter med matlysten.Veldig rart å ikke ha matlyst. Har alltid vært en person som har spist mye, og nå har jeg ikke lyst på noe. Maten vokser i munnen når jeg spiser. Satser på matlysten er tilbake snart. Skipt å spise når maten må presses ned.
Her er matlysten kommet tilbake[:D], men junkfood er det jeg har mest lyst på og fisk da. I alle slags former, mmmmm. Tror jeg må ha stekt torsk med salat til middag i morgen, i dag blir det burger tenker jeg[:D]
lagde grillspyd idag,med masse gode grønsaker på,deriblant champignon..elsker champignon..men ikkje nå lengre maten bare VAKS i munnen på meg....pjuk!!![:@]