Matlyst hvor er du!?

bullmom

Flørter med forumet
Har mistet sinnsykt matlyst den siste uken :/ eg som ellers er kjempe gla i mat! Har ellers merket at jeg ikje klarer spise like mye av det eg normalt har spist før. Som f.eks på morgenen så pleier jeg alltid ha 2 skriver til frokost spiser rundt 6 også pleie eg ha havregrøt på jobb rundt 10 igjen.
Men nå har eg problemer med å trykke i meg 1 skive. Orker ikke Hele middagen min heller.. Spiser bare halvparten. Føler meg helt rar.
Noen Andre som også har det slik?

Er ellers ganske fin i formen:) ingen kvalme eller noe ;)
Men har litt murringer av å til. Og puppene har endelig slutta å være så ømme :)

Stikk motsatt jeg da; har aldri vært særlig storspist. Nå eter jeg som en hest. Blir vel den flodhesten snart :p

Haha skjer vell med oss alle snart vil eg tro ;)

Men litt rart bare hvordan alt blir snudd på hodet av en liten nøtt :p

Samme problem her også.. Eneste jeg har lyst på er potetgull og dip! Og det funker dårlig til alle dagens måltider..

Samme problem her også.. Eneste jeg har lyst på er potetgull og dip! Og det funker dårlig til alle dagens måltider..

NAM! Det fikk jeg lyst på nå;) Sitter på kontoret og spiser ritz kjeks i smug...hehe....

Jeg og har det slik. Spiser til lunch, så føler jeg meg mett og oppblåst resten av dagen.

Kjenner jeg generelt har et anstrengt forhold til mat om dagen :p ingenting frister, blir sulten-kvalm rett som det er, og brekker meg bare jeg tenker på det jeg har spist eller hva jeg skal spise.. Ugh..

Har mistet sinnsykt matlyst den siste uken :/ eg som ellers er kjempe gla i mat! Har ellers merket at jeg ikje klarer spise like mye av det eg normalt har spist før. Som f.eks på morgenen så pleier jeg alltid ha 2 skriver til frokost spiser rundt 6 også pleie eg ha havregrøt på jobb rundt 10 igjen.
Men nå har eg problemer med å trykke i meg 1 skive. Orker ikke Hele middagen min heller.. Spiser bare halvparten. Føler meg helt rar.
Noen Andre som også har det slik?

Er ellers ganske fin i formen:) ingen kvalme eller noe ;)
Men har litt murringer av å til. Og puppene har endelig slutta å være så ømme :)

Hadde det på akkurat samme måte i forrige svangerskap, men da tok jeg igjen på spisinga seinere i svangerskapet ;)
Denne gangen blir jeg lettere og oftere kvalm, men har heldigvis ikke mista matlysta så mye som sist. Håper bare jeg klarer å unngå å spise på meg for mange kg og går opp ca det samme som sist (13kg) :)

Hadde det på akkurat samme måte i forrige svangerskap, men da tok jeg igjen på spisinga seinere i svangerskapet ;)
Denne gangen blir jeg lettere og oftere kvalm, men har heldigvis ikke mista matlysta så mye som sist. Håper bare jeg klarer å unngå å spise på meg for mange kg og går opp ca det samme som sist (13kg) :)

Håper det tar seg opp snart ;) er Jo ingenting som frister heller..

Matlysten er grei. Men spiser dobbelt så lite som før. Grillet i går, og klarte bare å spise en pølse og en halv mais kolbe. Var stapp mett og følte meg veldig oppblåst. Tidligere har eg spist to pølser og kanskje noe kjøtt, og forskjellige typer salater. Veldig kjedelig siden eg er veldig glad i mat :(

Samme her. Orker ikke å spise frokost å spiser først ved, 11-12" tiden. Spiser også små måltider og har null energi og krefter. Håper det går over snart :(

Tror nok dårlig matlyst går over for de fleste av oss etterhvert.
Tror det viktigste nå er å spise bra mat når man spiser, og ta vare på kroppen sin og hvile når man kan. Hvis man tenker på hva kroppene våre jobber med for tiden er det egentlig ikke så rart at det er litt dårlig både med matlyst og energi ;-)

Jeg sliter også med frokost og sånn vanlig brødmat. Ingenting som frister lenger. Men gi meg en hamburger til middag heller :D nam nam
Tror det må være noe med det salte som er så godt for tiden. Klarer heller ikke så mye sjokolade lenger :o

Har på en måte matlyst, men ikke som før. Klarer ikke tanken på mat jeg pleier å spise, litt kjedelig siden jeg vanligvis er veldig opptatt av sund og variert mat. Nå spiser jeg det jeg klarer å tenke på uten å brekke meg :P
Rart hvordan kroppen endres :)

Lolipop is mmmm...
Men ellers frister skiver og kjøtt svært dårlig for tiden.
Frukt og grønnsaker går greit.

Et tips er å ha kjekks på nattbordet og i veska ;)

Back
Topp