matlyst & energi..

Lite matlyst og energi her å + at jeg sover dårlig om natta:mad: er vel derfor jeg har lite energi, men uff slitsomt!!

Hvos du finner den må du gi oss en pekepinn! Energien ønsker jeg meg i alle fall! Er matlei, men får i meg mat..

bare de siste dagene jeg har sovet godt.. han har bytta stilling å blitt så stor at han får ikke til å sparke så hardt lengre :)
får ikke i meg mat jeg da.. sliter! - får så dårlig samvittighet også :(

skal gi en pekepinn om jeg finner den- så må dere gjøre det samme om dere blir før meg! :)

Her spiser jeg mindre mat og mer snop:( Vanskelig å holde seg unna når ingenting frister! Gi meg viljestyrke!!:p

Kvier meg fra å spise pga halsbrann, men sover godt egentlig :)

Har ikke matlyst jeg heller, men må spise ellers blir jeg skikkelig kvalm og uvel.. :( Så her har vi en daglig kamp.. What to eat today?? Er såååå leiiii....

Jeg bruker mer penger på mat nå, må være litt kreativ merker jeg. Lag smoothie, hjemmelaget granola og spis det med yoghurt naturell og friske bær (bringebær, blåbær, mango osv). Jeg har og kjøpt inn sånne bixit blåbærbarer/kjeks. Ellers går det i knekkebrød med leverpostei og masse grønt på, tomater osv :) Noen tips til mindre måltider som kanskje kan friste :)

Jeg er så sulten om dagen, men når jeg spiser så blir jeg jo mett med en gang så får nesten ikke ned noe. Litt nedtur når man har stått og kokkelert en bedre middag og knapt orker å smake. Sukk! Trøtt og uopplagt er daglig litt opp og ned hvor ille, men det hører sammen med dårlig nattesøvn. Er bagateller i det store og hele heldigvis :-)

Back
Topp