Matlyst den siste tiden

FirstTime

Elsker forumet
Er det bare meg eller? Jeg har enooorm appetitt om dagen! Må holde meg i skinnet altså. Føler nesten jeg må ha det dobbelte for å bli mett. Klarer nesten ikke holde meg unna mat heller for hver eneste dorunde om natten, men klarer da holde meg mest til frukt eller ett tørt knekkebrød..

Fader assa...jeg må passe på..ellers blir både jeg og ungen jumbo!

kjenner det sprenger fort i magen ja...att magesekken mest sannsynlig ligger klemt. Men fjerner ikke appetitten altså. Litt magespreng stopper ikke meg lissom...grr.. [&:]

Jeg får så vidt ned en brødskive..........[&:]Det er rett å slett ikke plass og takk for det for jeg har enormt lyst på alt mulig så kunne jeg ha spiste det hadde jeg sett ut tenker jeg.........[8|]

Har økt matlyst ja.. men mye av grunnen er nok at jeg kjeeeeeeeder meg.

Mageflesket mitt ligger på undersiden av den stramme "ballongen", ikke borte nei, bare gjemt seg litt. Blir nok lekker etter fødselen. [&:] Er spent på hvor svær ungen er.

Eg au blir mette av ingenting helst,nesten ikkje vits å gå på fin resturant å spise ,klare ikkje mer en någen få bed...Jaja kroppen e stor og tung for det,og så he eg lyst på alt mulig skjøl om eg ikkje klare å spisa det[:)][:)]

Jeg er også såååååå spent på hvor stor hun er.Maiken var 3260 g og 49 cm lang men jordmor sa at dette var en større jente..........[&:]

her er de ikke noe stort til matlyst vertfall..

matlyst er det ikke noe problem med.. det er heller verre med plass i magen.. spiser jeg for mye gulper jeg det opp igjen[&:] er nesten bare plass til baby her...

Det er veldig opp og ned med meg. Noen ganger kan jeg spise en hest - mens andre ganger er det så vidt jeg orker noen biter av maten min.

Men uansett - magen blir mett før øya, for jeg har ALLTID lyst på mer.....

Vi spiste reker på fredag, og jeg klarte da 5 skiver. Og enda hadde jeg lyst på mer... Og hadde nok orket det også. Men så var jeg litt redd for dagen derpå, for jeg er så hoven i beina, og reker er jo så salt. Men kjære vene.... mat smaker sinnssykt godt om dagen (stort sett hvert fall) [:D][:D][:D]

Gi meg no nå sier jeg.... [:D][;)]

Stikk motsatt med meg.. har ikke matlyst i det hele tatt, men blir sulten hele tiden. Synes det er et pes, må noen ganger stå opp om natten å trøkke i meg noe mat fordi jeg er så sulten. Samtidig blir jeg veldig fort mett og magen kjennes ut som den skal sprekke! Vegrer meg for å spise for da vet jeg at magen blir så ubehagelig sprengt...

har til tider veldig dårlig matlyst...Ingenting som frister, så da blir det mye vann, saft og annen drikke...
Spiser til og med mindre snop også.....

hehe,,,,ja, den har kommet seg her også du!!
Om morgenen måå jeg tidlig opp og spise 4 skiver,,,og om natten tar jeg en kjeks hvær gang jeg går på do,,men sånn midt på dagen er den ganske normal igrunn...
har lagt på meg 17 kg til nå...[&o][:)][8D]

opp og ned her og.har lagt på meg 17 kg og har gitt litt opp å ikke spise akkurat det jeg vil ha...sjokolade m.m.
men har generelt hatt dilla på sunne ting i svangerskapet da så vektøkningen skyldes nok svangerskapsforgifting...

Jeg og hadde sinnsykt god apetitt på slutten, spiste for fire jo..hehe...men den snudde veldigt fort etter fødselen.....så kg går fort av heldigvis[:D]
Så SPIS TIL DERE SPREKKER jenter.....hehe

Back
Topp