Matlogg

Catski

Forumet er livet
I dag har jeg herved begynt å føre matlogg, for hva jeg pakker i kjeften.
Både fast og flytende føde.
Da skal jeg skrive opp hver dag hva jeg pakker i meg, for å se hva Filip reagerer på med luft i magen.
Da skal jeg i tillegg føre opp allmenntilstanden til Filip for hver dag, for å se hva jeg har spist den dagen eller dagen før.
Med ammetåka og hukommelsen generelt klarer jeg aldri å huske hva jeg har spist som han kan ha reagert på.
Det skal bli spennende å se fremover.

ORIGINAL: hege28

ORIGINAL: Susseline2

Oioioi, d var mye[8|].
Men hvis du holder deg unna alt dette, er han i fin form da????????

Han er i bedre form, men ikke fin form nei. Spiser jeg noe av det hyler han heletiden. Unngår jeg alt dette er det bare i perioder han gråter pr dag[&o]

Oiii.....hørtes slitsomt ut.... Rart at noen babyer er så ømfintlige og andre ikke i grunnen [8|]

ORIGINAL: hege28

Chris reagerer på alt som inneholder melk(melk, ost, sjokolade o.s.v), t.o.m brød som inneholder smør. Så må steke mat i olje. Han tåler ikke at jeg får i meg sukker, så syltetøy og godteri kan jeg ikke spise, ikke drikke brus med sukker eller uten, de regerer ofte på light produkter. Krydder, gulerot, brokkoli, løk, paprika, kål. Kommer ikke på mere nå. men det er et helvete med en super følsom kolikk unge. Så her har du en pekepin på hva ungen din kan reagere på.

Huff..
Emilie reagerer heldigvis ikke på noe hun.. Men det var en stund jeg måtte unngå melkeprodukter.
Men nå kan jeg spise hva jeg vill! [:D]

Back
Topp