Matlei

JenteMammaTil2

❤️-knuser på vei
Marsmellows-15
Har lyst på så lite mat for tida.
Eneste jeg egentlig har lyst på, er knekkebrød med hvitost og jordbær. I tillegg frister taco. Men kan jo ikke spise bare taco.

Sliter med det samme. Prøver hele tiden finne på nye ting. Har vært plaget av kvalme, men bare rapt en del. Kjøpte meg farris og eplejuice og det hjalp masse. Ellers spiste jeg taco i går, smakte som jeg forventet - ikke godt :-( kebab prøvde jeg meg på fordi jeg er så glad i det... Ikke godt. Er helt blank på middager. Ingenting smaker som det har pleid.
Frøstykker med gulost og agurk er nok favoritten nå. Nystekt brød også. Og blåbær, masse blåbær :happy:

Maten smaker som før, men jeg har bare ikke lyst på noe.
Alt bare byr meg imot.

Kjenner til problemet, jeg har ikke lyst å lage noe heller for middagslukt er drepen :p går mye frukt her for tiden!

Ikkje lei egentlig, men er lite og ingenting som frista. Et mest knekkebrød eller grovskiver, middagsmat har stort sett komt opp att. Men idag blei det Grandis til lunsj, og det gjekk faktisk heilt greit :angelic:

Ikkje lei egentlig, men er lite og ingenting som frista. Et mest knekkebrød eller grovskiver, middagsmat har stort sett komt opp att. Men idag blei det Grandis til lunsj, og det gjekk faktisk heilt greit :angelic:

Vurderer faktisk grandis. Problemet er bare at diabetesen min er ikke glad i grandis.

Samme her! Absolutt ingenting jeg har lyst på :p orker Ihvertfall ikke tanken på middag. Får en gjeng med venninner på taco her i kveld. Får håpe jeg får i meg noe da [emoji28]

Er også så matlei. Ingen pålegg som frister her, så det blir lite frokost/lunsj og kveldsmat. Men middag er tingen her! Favorittmåltidet :)

Er også så matlei. Ingen pålegg som frister her, så det blir lite frokost/lunsj og kveldsmat. Men middag er tingen her! Favorittmåltidet :)

Knekkebrød med hvitost og jordbærsyltetøy frister meg. Og taco [emoji23]

Spiser mye forskjellig, men smaker virkelig ikke som før... og noen matlukter er forferdelig...sushi for eksempel...blæh :hungover:

Back
Topp