Matlei...

Strikkegal83

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Skulle på meny for å finne noe digg til kvelden, men ingenting fristet, har bare lyst på alt jeg ikke kan spise. Fant til slutt noe, og tenkte spandere på meg ei flaske alkoholfri vin i varmen, men det hadde de slutta å selge...:( han fikk et stygt blikk mannen i butikken som sa de hadde slutta å ta inn det og mente mozell kanskje kunne erstatte det...:p

Åh uff :( ikke lett det der.. Å sjønner godt han fikk ett blikk :p har vi først innstilt oss på noe så vill vi jammen ha det å :p hehe

Kjedelig når man er innstilt på noe og de ikke har. Ble det mozel da:P?

Kjedelig når man er innstilt på noe og de ikke har. Ble det mozel da:P?

Veldig kjedelig. Ble ikke mozel, kjøpte en alkoholfri øl og en juice...og en Lotto så jeg kan kjøpe masse vin neste sommer hvis jeg vinner...:p (hørtes litt alkoholisert ut, men bare savner veldig et kaldt glass rosevin i solnedgangen sammen et stort fat med masse spekemat...og upasturiserte oster...:p)

Veldig kjedelig. Ble ikke mozel, kjøpte en alkoholfri øl og en juice...og en Lotto så jeg kan kjøpe masse vin neste sommer hvis jeg vinner...:p (hørtes litt alkoholisert ut, men bare savner veldig et kaldt glass rosevin i solnedgangen sammen et stort fat med masse spekemat...og upasturiserte oster...:p)

Hehe lov det;) Hadde i grunn ikke tenkt at du var alkoholisert assa. Fest her i kveld og merker det er litt kjipt å ikke kunne ta seg litt vin;)

Akkurat det siste der hørtes helt himmelsk ut! ><

Skjønner deg godt, har en pakke salami i kjøleskapet som ikke er min :p gleder meg til etter fødsel. Da blire saker :)

Usj, er litt matlei selv. Etter fødsel sist spiste jeg til HVER frokost en brødskive med brie og en med salami, i ukesvis!!!:P hehe er ikke glad i så mye med alkohol, så der slipper jeg heldigvis "billig" unna. Håper du finner noe å kose deg med:)

Usj, er litt matlei selv. Etter fødsel sist spiste jeg til HVER frokost en brødskive med brie og en med salami, i ukesvis!!!:P hehe er ikke glad i så mye med alkohol, så der slipper jeg heldigvis "billig" unna. Håper du finner noe å kose deg med:)

Hehe, jeg spiste så mye strandamør at jeg er helt sikker på at den satt lukt på jenta mi, syntes ihvertfall hun lukter det til tider :p

Føler med deg ;)

Drikker ikke så ofte og liker ikke vin, men det er ikke mye som slår en iskald øl ute på sommeren etter at unger er lagt!
Håper lillebror kommer i tide til at jeg kan snike til meg litt øl til julematen :D ;) hehe

Skjønner deg godt, har en pakke salami i kjøleskapet som ikke er min :p gleder meg til etter fødsel. Da blire saker :)

Jeg spiser gilde sin favoritt salami, å den kan jeg fint spise, har skjekke på gilde sine sider, er spekemat og fenalår jeg skal holde meg unna. Er hekta på salami :)

Jeg spiser gilde sin favoritt salami, å den kan jeg fint spise, har skjekke på gilde sine sider, er spekemat og fenalår jeg skal holde meg unna. Er hekta på salami :)
Ja, det er litt delte meninger. Jeg spiste salami i første svangerskap da jeg ikke visste at jeg var gravid. Og har spist salami hele livet uten å få toxoplasmose :)

Back
Topp