Matlei

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Er for tiden så matlei. Har liksom ikke lyst på så veldig mye (utenom Mocha Frappe:)). Føler jeg omtrent bare spiser for å få i meg noe for det meste. Føler gjerne det har litt med at det begynner å bli litt trangt, og ikke så mye plass til mat heller. Har hatt så stor og god apetitt hele svangerskapet fram til nylig..
Hvordan er det for dere?

er også ganske matlei, mett og sulten samtidig.. :p frappe karamell eller toasted marshmallows går ned her ;) Jordbær,vannmelon og smoothie også.. men ellers går det i lett mat som salat.. Middag er noe herk å lage for tida ;p

Har hatt dålig matlyst igjennom hele svangerskapet. Men veldig glad i frukt og bær, og lett mat. Og masse vann, Farris Bŕis sitron & sitrongress og Tines iste grønn te m/ lime. :)
Blir liksom veldig fort fullt i magen nå. :P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Er skikkelig matlei, ingenting som frister for tiden :P
Jeg skal helst være litt forsiktig med sukker, pga at jeg er i faresonen for å få svangerskapsdiabetes, men da frister jo selvfølgelig alt med sukker ekstra mye :P Jeg som har vært så flink hele tiden og nesten ikke spist søtt :P

Her frister det ikke med varm og tung mat. Best med frukt, bær, is og brød/baguetter. Gleder meg til å få et mer normalt forhold til mat igjen.

Går i mye frukt og bær og juice her også.... Men bakte noen nydelige rundstykker til frokost i dag og rørte multer, så i dag har det gått ned noen rundstykker med multesyltetøy.... :) Ellers har det blitt en del spicy kyllingvinger i det siste(kjøper sånne rå frosne og krydrer og steker selv) - nam nam!!

Så spiser jeg hjemmelaga frokostblanding når jeg er litt småsulten
bare steker havregryn og rugflag i en stekepanne sånn at det blir gyldent. evt blander i honning og cocosa rører rundt og tar i en bolle med melk og evt kokosblomstsukker om jeg ikke har blanda i honning ;) namnam ;)

Fant noen horn med ost og skinke i frysa i dag morges :) Deilig med noe annet til lunsj i dag!
Går mye i frukt om dagen, må ha det litt friskt i varmen

Her er det også frukt og grønt i store mengder som gjelder! Middag går stort sett i salater eller grillmat, og helst fisk som protein, da det er ganske lett i magen. Store tunge middager blir det nok ikke mye av før etter fødsel nå;)

Back
Topp