matlei!

verosus_88

Flørter med forumet
Nåå er jeg skikkelig mat lei! Ikkenoenting som frister.. :(
Går i det samme om igjen og om igjen... Matlysta har ikke akkuratt vært på topp siden jeg ble gravid heller, Men nåå trenger jeg nye tips til goood mat.
Kanskje man kan begynne spise litt mer enn det man har gjort.. 3 kg opp på 21+5 uker ekke sååå mye.. ( heldigvis egentlig) hehe :))

Så hvis det er noen som har noen forslag til noe god og enkel mat, så er det bare å skrike ut... :o)

Ha en fiiin Kveld jenter :D

Wienerpølser med potetmos - enkelt og godt :)
Fersk pasta fylt med ost (fåes kjøpt på Kiwi), følg oppskrift på pakka. Fløtesaus, sjalottløk, vårløk, bacon.. mmm ;)
Biffsalat - oppskrift på matprat.no
Pannekaker med tomatsuppe
Ovnsbakt laks med creme fraiche saus (creme fraiche og kikkoman - veeeldig godt), og ovnsbakte poteter - gjerne med grønnsaker til

Det var i alle fall noen tips :)

Sier bare heldiggris.. 

jeg har det helt motsatt... ETER OG ETER OG ETER.....
grusomt!! send litt av din matlei følelse.. så sender jeg deg litt matlyst;) 

Jeg spiser også, men kjenner meg igjen i å likevel være litt matlei. Men det kan jeg være i perioder ellers også. Ikke noe som frister liksom. Men spiser jo for det, ellers blir jeg møkkasliten! ;)

Men i dag fant jeg ut at på fredag skal vi lage kyllingsalat! Det fikk jeg lyst på :) Med litt pesto'marinert' pasta i, fetaost og god salat! :D Gleder meg!
I morgen skal vi til svigers å spise, så da slipper jeg/vi å tenke ut noe selv, og hun er flink til å lage mat :)

Til frokost har det lenge gått i smoothie. Det frister fortsatt og er kjempegodt!! :D
Bruker litt frossenbær (evt frukt, alt etter ønske), litt naturell youghurt og litt juice. Topper det med litt chruncy frokosstblanding og noen biter fersk banan. FANTASTISK!!
(og best av alt: Mannen blander i vei, mens jeg renser ansiktet og putter på mascara :)

Jeg bruker mye de heftene på rema 1000 - middag til under 100-lappen.
Mange enkle gode middager der :)

Phibonacci skrev:
Jeg spiser også, men kjenner meg igjen i å likevel være litt matlei. Men det kan jeg være i perioder ellers også. Ikke noe som frister liksom. Men spiser jo for det, ellers blir jeg møkkasliten! ;)

Men i dag fant jeg ut at på fredag skal vi lage kyllingsalat! Det fikk jeg lyst på :) Med litt pesto'marinert' pasta i, fetaost og god salat! :D Gleder meg!
I morgen skal vi til svigers å spise, så da slipper jeg/vi å tenke ut noe selv, og hun er flink til å lage mat :)

Til frokost har det lenge gått i smoothie. Det frister fortsatt og er kjempegodt!! :D
Bruker litt frossenbær (evt frukt, alt etter ønske), litt naturell youghurt og litt juice. Topper det med litt chruncy frokosstblanding og noen biter fersk banan. FANTASTISK!!
(og best av alt: Mannen blander i vei, mens jeg renser ansiktet og putter på mascara :)

Hørtes helt nydelig ut:) spesielt(mammen blander i vei;))

Her er det sånne flotte morgninger: Min mann drar klokken halv sju..... mens jeg står opp med snuppa, kler og steller oss begge for så å smøre matpakker og stresse meg ut av dørene for å rekke jobb:)

Skikkelig luxus..? nooo:) hehe.. så frokost blir som oftest en kopp kaffe... så kommer jo maten i ni ti tiden på jobb da..:)

I dag var jeg sååå lur.. kjøpte fiberrik og spekeskinke( kicka skikkelig på det når jeg var i min hardeste treningsperiode før bryllup i vår) men når jeg kom på jobb så ble jeg bare sååååå kvalm av tanken på det at jeg brakk meg på vei inn dørene..! utrolig!!

Takk for gode tips! :)

Får se hva man finner på idag.. Igår var jeg så heldig at min sambo hadde med seg burger og pommes frites hjem! ;) ( har ikke hatt mye lyst på burger i det siste, men godt var det!)
Kjøttdeig har heller ikke vært lett å få i seg! :( Så blir mye pasta og lette måltider.. :o)
Har en snill mann jeg og, som oftest ordner med maten.. :)) hehe..

Satser på at matlysta tar seg opp litt etter litt :)

Back
Topp