Matlei - forslag til pålegg?

Man skal visstnok ikke spise salami, men jeg gjorde det sist gang allikevel, innimellom :p Klarte ikke å la være. Holdt meg til jubelsalami. Men klarer du å la være, så er det jo godt med vanlig kokt skinke og ost oxo :happy:
Jeg trodde jeg kunne det pm jeg stekte den i ovnen.. Da ble den jo varmebehandlet.. Kanskje jeg misforsto noe sist.. Har ikke hatt lyst på ostesmørbrød før i dag i denne varmen, men glemte å skrive det på handlelista, så det får vente til en annen dag :hilarious:

Jeg mener det står at man kan spise det så lenge den er fersk altså kort tid etter åpnet r pakke. Vi kan jo f. Eks. Spise sushi.
Dessverre takler jeg dårlig smaken av laks om dagen, så funker ikke for meg.. Jeg som egentlig var overlykkelig over at vi kunne spise sushi.. :sorry:
Trodde det hadde med at den er røkt å gjøre? Jeg orker faktisk ikke tanken på sushi selv om dagen :hungover: Men røkt laks er salt og salt er godt nå merker jeg :happy:

Trodde det hadde med at den er røkt å gjøre? Jeg orker faktisk ikke tanken på sushi selv om dagen :hungover: Men røkt laks er salt og salt er godt nå merker jeg :happy:
Jeg vet ærlig talt ikke.. Så skal ikke si noe sikkert. Får undersøke det mer før jeg eventuelt kjøper noe denne gangen.

Jeg håper lysten på sushi skal komme tilbake, men enn så lenge har laksen litt for mye smak.. Jeg takler best milde smaker om dagen.

Jeg trodde jeg kunne det pm jeg stekte den i ovnen.. Da ble den jo varmebehandlet.. Kanskje jeg misforsto noe sist.. Har ikke hatt lyst på ostesmørbrød før i dag i denne varmen, men glemte å skrive det på handlelista, så det får vente til en annen dag :hilarious:
Åja, da går det kanskje bra ja :) Men som sagt, jeg spiste salami sist gang jeg gikk gravid (2017), og det gikk bra. Men spiste ikke så ofte da. Og kun fra nyåpnet pakke. Den er jo røkt den oxo, så er vel derfor man ikke skal ha det. Har så blandede følelser ang salami og graviditet... Den er jo varmebehandlet.

I går kveld fikk jeg det for meg at jeg ville ha cottage cheese med eple! Seriøst så godt!! Skulle ikke tro det når jeg egentlig føler meg kvalm, men det er ganske friskt.

Så etter å ha googlet meg fram til at cottage cheese er innafor har jeg vært og kjøpt meg det og epler i dag! Skikkelig godt på knekkebrød :Heartred

Her har det fristet med nøkkelost og hapå. Hehe. Noe jeg ikke pleier å spise til vanlig :p

Jeg er på ferie, og har av alle ting begynt å fantasere om ristet brød med avokado og majones. Det er ikke noe jeg egentlig bruker å spise, men hodet mitt har liksom satt seg på at det må være kjempegodt! Får teste det ut når jeg kommer hjem fra ferie ;)

Back
Topp