Er matlei for tiden dapålegg jeg vanligvis elsker som morr, spekemat, trønderfår osv er forbudt [emoji24] Liker vanligvis best salt eller kjøttpålegg. Hva har du på brødskiva for tiden? Hva hadde du på skiva i dag? Kom gjerne med forslag og tips
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, her ogsåLeverpostei med akurk går det i her[emoji4]
Ellers har det gått i egg og kaviar samt makrell i tomat.Ble sulten nå på kvelden og fikk så lyst på brødskive med gräddost, agurk og tomat og så litt majones og aromatkrydder på toppen Mmmmmm!!!!
Åh, ostesmørbrød! Det lagde jeg mye sist!! Kanskje jeg må ut og kjøpe meg salami og ostJeg er også omtrent avhengig av spekepålegg!
Så her går det i kun smør på brødskiva for tiden.. ingenting annet som frister.. og når jeg bare må å ha noe "vanlig" så lager jeg meg ostesmørbrød under grillen i ovnen, med salami på toppen... [emoji23]
Åh, eggerøre og laks! Men kan vi spise laks? Altså røkt laks?Eggerøre og laks
Skinke med majones ,luftig nugatti
Jeg mener det står at man kan spise det så lenge den er fersk altså kort tid etter åpnet r pakke. Vi kan jo f. Eks. Spise sushi.Åh, eggerøre og laks! Men kan vi spise laks? Altså røkt laks?
Man skal visstnok ikke spise salami, men jeg gjorde det sist gang allikevel, innimellom Klarte ikke å la være. Holdt meg til jubelsalami. Men klarer du å la være, så er det jo godt med vanlig kokt skinke og ost oxoÅh, ostesmørbrød! Det lagde jeg mye sist!! Kanskje jeg må ut og kjøpe meg salami og ost