Matlei - forslag til pålegg?

Troya91

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
MayDay2021
Er matlei for tiden dapålegg jeg vanligvis elsker som morr, spekemat, trønderfår osv er forbudt [emoji24] Liker vanligvis best salt eller kjøttpålegg. Hva har du på brødskiva for tiden? Hva hadde du på skiva i dag? Kom gjerne med forslag og tips

Philadelphia og jorbærsyltetøy.

Eggerøre med gressløk på den ene og makrell i tomat på den andre

Leverpostei :joyful:
Lager gjerne frokostvaffler eller -lapper hvis matlysten ikke er på topp her i gården :happy:

Philadelphia sjokolade på knekkebrød med urter og havsalt [emoji7] Eneste jeg spiser om dagen [emoji28]

Her går det i syltetøy men frister sånn med salat, så tror der blir noen alternative måltider de neste dagene med litt annen mat enn brødmat.

Eggerøre og laks :Heartred
Skinke med majones ,luftig nugatti :notworthy

Jeg er også omtrent avhengig av spekepålegg!

Så her går det i kun smør på brødskiva for tiden.. ingenting annet som frister.. og når jeg bare må å ha noe "vanlig" så lager jeg meg ostesmørbrød under grillen i ovnen, med salami på toppen... [emoji23]

Jeg er også omtrent avhengig av spekepålegg!

Så her går det i kun smør på brødskiva for tiden.. ingenting annet som frister.. og når jeg bare må å ha noe "vanlig" så lager jeg meg ostesmørbrød under grillen i ovnen, med salami på toppen... [emoji23]
Åh, ostesmørbrød! Det lagde jeg mye sist!! Kanskje jeg må ut og kjøpe meg salami og ost :Heartred

Åh, eggerøre og laks! :Heartred Men kan vi spise laks? Altså røkt laks?
Jeg mener det står at man kan spise det så lenge den er fersk altså kort tid etter åpnet r pakke. Vi kan jo f. Eks. Spise sushi.
Dessverre takler jeg dårlig smaken av laks om dagen, så funker ikke for meg.. Jeg som egentlig var overlykkelig over at vi kunne spise sushi.. :sorry:

Åh, ostesmørbrød! Det lagde jeg mye sist!! Kanskje jeg må ut og kjøpe meg salami og ost :Heartred
Man skal visstnok ikke spise salami, men jeg gjorde det sist gang allikevel, innimellom :p Klarte ikke å la være. Holdt meg til jubelsalami. Men klarer du å la være, så er det jo godt med vanlig kokt skinke og ost oxo :happy:

Back
Topp