Matlaging

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Er du flink til å lage passe med mat? Eller blir det fort for mye? :)

Jeg er mer glad i å lage mye :p hehe men noen ganger så klarer jeg p lage passe :p

Jeg lager nok heller for mye enn for lite :p i verste fall tar samboeren min det med som lunsj på jobb dagen etter. Men vi er matglade, så det blor stort sett spist.

Jeg lager alltid for mye, og er orntlig dårlig med restemat. Men har faktisk siste uken prøvd å fokusere litt på mengde mat jeg lager for å unngå å kaste så mye mat. Og det er veldig gøy når matmengden akkurat går opp med det vi trenger og jeg slipper stå å kaste mat, eller putte det i bokser og sette i kjøleskap, før det kastes :p blir det bittelitt for lite til middag, kan man jo også spise en frukt etterpå for å få enda en av de fem om dagen :D

Lager ofte altfor mye mat :p både jeg og samboer ser oss litt blind på det, og er redd for at det skal bli for lite. Men det blir ofte restemat til lunsj dagen etterpå :-) tenker på bestemor hveeer gang, alltid redd for at det ikke skal bli nok :p

Er stort sett mannen I huset som kokkelerer. Han er stort sett flink til å vurderer og lager stort sett akkurat nok til at jeg kan ha med til lunsj dagen etter ^-^

Jeg lager alltid for mye:PHvis mannen en sjelden gang lager så er det for lite;)

Akkurat sånn er det hos oss også ;D Bare at det ikke er så sjeldent han lager mat, men blir som regel for lite :P

Back
Topp