Matlaging :)

RonjaR

Juni12`s svarer-på-alt
Tilgangsansvarlig
VIP
Lager dere middag fordi det er gøy, eller fordi dere "må"??
Koser du deg ved komfyren?:p

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Komner helt an på hvor god tid jeg har :p

♥ Lillegutt født i juni 2012 ♥

Spørs hva det er, hvor lang tid det tar, om snuppa skriker i bakgrunn og hvor hard dag jeg har hatt på jobben. Så som regel er det mest plikt

Elsker BV forum

Spørs hva det er, hvor lang tid det tar, om snuppa skriker i bakgrunn og hvor hard dag jeg har hatt på jobben. Så som regel er det mest plikt

Elsker BV forum
Som oftest plikt her også..:rolleyes:

Mest plikt, men noen ganger er det morsomt.

Samboer lager mest mat og store deler er det for det er gøy. Han lager mye nytt og fra bunnen av. :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

For det meste koser jeg meg med det. Men kommer an på dagen og hvor sliten jeg er ;)

Kommer ann på humøret. Hehe. Noen dager blir det raskt og enkelt. Andre dager litt mer komplisert

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Begge deler:) noen ganger plikt, andre ganger er det gøy:) kommer litt an på humøret;) haha

Som regel fordi jeg må:p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg koset meg før, men nå lager jeg middag for jeg må! Har ikke tid til å kose meg med noe som helst lenger :(

Storebror juni2012❤️
Lillebror oktober2013❤️

Virker som de fleste lager mat fordi de må....:rolleyes:
Trist at det har blitt sånn i en hektisk hverdag..

Plikt nå.. Men før barn så var det gøy :) men hvis mannen hjelper med ingrid så er det gøy :) elsker lage fra bunnen, men har ikke ork eller tid nå, annet enn når hun er i bhg :)

En liten gutt ventes, 12.02.13 :)

Foreløpig er det fordi jeg må. Men når jeg lærer litt mer så blir det kanskje morsommere :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp