Matkickene deres?

Ja enten de eller melk :p har ikke selv brukt tabletter for halsbrann, pleier å gi seg etter et glass melk :)
Ja løp å kjøp, mmm :) er på mitt 3 glass i dag :p

Er egentlig ikke noe å anbefale heller for de funker sjeldent på meg :p har skrevet ned gul saft på handlelista nå, fikk så lyst på, haha!

Er egentlig ikke noe å anbefale heller for de funker sjeldent på meg :p har skrevet ned gul saft på handlelista nå, fikk så lyst på, haha!

Åh, nå fikk jeg også lyst på gul saft :p skummelt å lese her inne. Er når man leser her man kommer på alt man egentlig har lyst på, men som man ikke har kommet på tidligere :p

Du vet du er gravid når du prøver å sove men eneste du tenker på er sjokolade, må stå opp å raide godteskapet blid og glad gå inn i sengen igjen å spise noen biter med sjokolade :p haha!
Spontant matkick!! :)

Dilla på frukt og gleder meg til jordbærene kommer så jeg kan spise det med vaniljesaus og sukker på :-).mmmm

Jeg har nok ikke noe spesielt jeg har kick på. Men opplever ett enormt magesug på mat. Prøver å spise mat som jeg er mett lenge på. typen er dritt lei av at jeg prater om mat hehe. Aldri følt noe slik noen gang. Søtbehovet bare kommer, da klar ikke å stoppe meg selv til å putte noe i munnen.

hos meg er det iiiiis, å helst ikke fløteis men saftis.... Har en greie for lollipop i litersboks for tida.... ellers pæreis og Mr freeze....

Jeg har ikke fått dilla på noe enda, og er egentlig glad for det. Prøver å ha frukt, bær og nøtter i hus, som jeg knasker på i løpet av dagen :)
Også har jeg en rull lovehearts i veska - det hjelper mot halsbrann! :D

Back
Topp