Matkasser

Koalabjørn

Forumet er livet
Marshmallows 2022
Stjerneskuddene 2024
Vi tenkte å prøve oss på sånne matkasser. Er så matlei og lei av å planlegge middager. Sååå hvilke matkasser har dere prøvd? Er dere fornøyde? Fordeler og ulemper med de ulike? Kjør debatt :hilarious:

Fordel med hello Fresh er at hver rett er samlet, sparer tid fra å lete etter ingredienser hver dag!

Har ikke prøvd å ha selv, men venninna mi hadde hello fresh og klagde på at det var så mye feil og tull med den nå i høst. Var mer fornøyd med Adams matkasse. De har en ekspress-variant som skal være god også :)

Foreldrene mine har hatt Adams matkasse i lange perioder og vært fornøyd, men jeg syns porsjonene når jeg har vært der og spist er ganske små. Tror vi måtte beregnet en ekstra porsjon omtrent for at folk skulle blitt mett.

Vi prøvde adams matkasse en liten stund i 2019. Ikke fornøyd, da det bare var masse rare/ eksotiske matretter i den :hilarious: Men vi hadde den glutenfrie kassen, som også virker å være den mest sære av de.. Siklet over barnas favorittkasse for der så det alltid ut til å være mye digg i. Hvorfor må alt gjøres så sært og annerledes bare for at det er uten gluten? ..går da fint å omjustere vanlige middager til det..

Aner ikke hvordan kassene er nå da. Kan vær den glutenfri også er bra nå

Vi har ikke prøvd selv, men har hørt veldig mye bra om Hello Fresh av kollegaer som har testet det ut :) Gode retter og enkelt å få alt levert rett hjem.

Vi har hatt hello fresh i noen år! (Pauser som vi vil innimellom), vi er godt fornøyde! Opplever å spise sunnere og mer variert enn når vi ikke har..

Vi hadde Hello Fresh i noen måneder, ikke særlig fornøyd da rettene ofte var merkelige. Nå bruker vi GodtLevert med levering annenhver uke. 5 middager med 4 porsjoner fordelt på 2 pers, så dryger vi middagene utover to uker. Dvs, vi supplementerer med egne middager i tillegg til matkassen de gangene vi behøver det. Det eneste jeg har å sette fingen på når det gjelder begge matkassene vi har prøvd er at vi synes det et litt lite kjøtt. De beregner vel en 150g per porsjon (standard) noe vi synes er litt lite :)

Back
Topp