Matkasse

Kolonial kunne jeg også tenkt meg, men de leverer ikke hit :( bestilte fruktkasse med sesongens frukter til 99kr som kom samtidig i går kveld, 2 appelsiner, 3 epler, 2 pærer, 4 ferskener og 4 bananer. Synes det var smålig til å være en "leverandør" :p men så utrolig kjekt å få ting på døra da!!

Fy flate det var dyrt!!! Greit nok det blir levert på døra, men så stress er det ikke å dra på butikken :p

Har prøvd godt levert og ble ikke imponert. Vi ble ikke mette og måtte lage enda et måltid i tillegg. Så da ble det fryktelig dyrt. 500kr for fire middager når man må handle mer i tillegg.
Ikke for de som trener mye slike kasser hvertfall.

Vi bor for langt uti gokk til at noen kan levere..35 min unna noe sentrum.

Vi har prøvd. Godt levert hadde vi én kasse av, syntes at den var dårlig. Mye som manglet og mye dårlige grønnsaker.
Var godt fornøyd med adams matkasse, men syntes at det ble litt dyrt.

Har du sjekket marked.no da? Kanskje de leverer :) vi syns kolonial er gull verd, har halvert vårt matbudsjett :)
Nei de leverer heller ikke hit :( vi bor skikkelig på landet så ett under at godt levert leverer hit.. Har registrert meg på kolonial da, så håper de utvider med tiden!

Oppdatering etter første middag fra godt levert (om noen flere er interessert) :D
Vi hadde bestilt hverdagskassen for 2 personer (vi er 1 mann 1 gravid og 1 på 1,5 år), 4 middager for 499kr. Og det var faktisk ganske mye mat! Både jeg og mannen var skrubbsultne før middag i dag og de ble igjen nok til både matpakke til mini i morgen og en liten lunsj til meg. So far so good! Og jeg har aldri brukt så kort tid på å lage middag før - lurer på hvor kort tid ekspress-kassen tar... :p

Prøvde Adams matkasse en gang og var kjempefornøyd! Masse deilige råvarer og spennende oppskrifter :) har dessverre ikke råd til å prioritere det nå

Nei det er ikke noe som passer oss, det er for mye som vi ikke kan spise til at en slik kasse vil være mulig.

Vi har prøvd adams matkasse noen ganger. Helt ok. Noen retter var veldig gode, andre falt ikke i smak. Ungene liker omtrent ingenting, så sånn sett lite vits. Varierer om det er passelig med mat. Alltid for lite kyllingfilet. Og ikke så billig. Vi tar en pause nå, men kanskje senere for litt variasjon.

Back
Topp