Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kolonial kunne jeg også tenkt meg, men de leverer ikke hitHar prøvd både adams og godt levert, syns det var veldig lite for pengene og ble ikke særlig imponert av de. Her handler vi fra kolonial, helt genialt, kan handle en ukesmeny der også![]()
Enig i stive priser ja! Spent på om vi blir mette i dag. Vi bestilte hverdagskassen for to pers og 4 middager, neste alternativ var for 4 pers og 4 middager som ble uaktuelt ifht pris når vi er 3 stykk og hvor den ene er 1,5 år.Vi har hatt både Adams og Godt levert. Jeg synes det er greit, men vil helst velge middager selv.. Ofte er det en til to retter i uka fra Godt levert eller Adams som ikke frister eller som tar for langt tid i forhold til aktiviteter på ettermiddagen. Jeg synes også prisene er stive. De siste måndene har vi handlet på kolonial![]()
Kolonial kunne jeg også tenkt meg, men de leverer ikke hitbestilte fruktkasse med sesongens frukter til 99kr som kom samtidig i går kveld, 2 appelsiner, 3 epler, 2 pærer, 4 ferskener og 4 bananer. Synes det var smålig til å være en "leverandør"
men så utrolig kjekt å få ting på døra da!!