Matkasse

ma15&17

Gift med forumet
Marsmellows-15
Marsboerne2017
Aprillykke 2017
Har du det? Eventuelt prøvd det? Hva synes du? Hvilken kasse?

Vi fikk vår første levering fra godt levert i går kveld, må si jeg er veldig spent da jeg har hørt begge deler av erfaringer.

Har prøvd både adams og godt levert, syns det var veldig lite for pengene og ble ikke særlig imponert av de. Her handler vi fra kolonial, helt genialt, kan handle en ukesmeny der også ;)

Har prøvd både adams og godtlevert. Adams hadde nesten for lite mat i sin som kun var til to stk og godtlevert for mye, for der var det ikke ukesmeny kun for to personer så måtte ta for tre eller fire. Var inne og tittet igjen da det hadde passet oss godt en periode nå og få mat på døra, men fant ikke noen eske som jeg følte passet. Men var mest fornøyd med godtlevert :)

Vi hadde Adams Matkasse en periode. Var veldig fornøyd i begynnelsen, men etterhvert ble det litt for rar mat for våres del.
Vi spiser det meste altså, og har variert mat, men det ble spist lite av middagen og annen mat ble lagd på kvelden. Så da ble det litt unødvendig for våres del.

Har tenkt på det men siden det ikke leveres noen matkasser her så får jeg klare meg uten

Vi har hatt både Adams og Godt levert. Jeg synes det er greit, men vil helst velge middager selv.. Ofte er det en til to retter i uka fra Godt levert eller Adams som ikke frister eller som tar for langt tid i forhold til aktiviteter på ettermiddagen. Jeg synes også prisene er stive. De siste måndene har vi handlet på kolonial:)

Har prøvd Adams matkasse og godtlevert.

Var veldig fornøyd med Adams, men det blir litt for forpliktende å ha abonnement i en hverdag som varierer så mye som den gjør hos oss. Både med tanke på hva man har tid til å lage og med tanke på hvor mange som sitter rundt bordet til middag.

Har prøvd både adams og godt levert, syns det var veldig lite for pengene og ble ikke særlig imponert av de. Her handler vi fra kolonial, helt genialt, kan handle en ukesmeny der også ;)
Kolonial kunne jeg også tenkt meg, men de leverer ikke hit :( bestilte fruktkasse med sesongens frukter til 99kr som kom samtidig i går kveld, 2 appelsiner, 3 epler, 2 pærer, 4 ferskener og 4 bananer. Synes det var smålig til å være en "leverandør" :p men så utrolig kjekt å få ting på døra da!!

Vi har hatt både Adams og Godt levert. Jeg synes det er greit, men vil helst velge middager selv.. Ofte er det en til to retter i uka fra Godt levert eller Adams som ikke frister eller som tar for langt tid i forhold til aktiviteter på ettermiddagen. Jeg synes også prisene er stive. De siste måndene har vi handlet på kolonial:)
Enig i stive priser ja! Spent på om vi blir mette i dag. Vi bestilte hverdagskassen for to pers og 4 middager, neste alternativ var for 4 pers og 4 middager som ble uaktuelt ifht pris når vi er 3 stykk og hvor den ene er 1,5 år.

Også må jeg bare si det er utrolig deilig å slippe å stå og skrelle og dele gulrota og brokkolien når man er gravid og har hyperemesis :p

Har Adams Matkasse en gang i blant og synes det fungerer veldig bra. Synes porsjonene er bra (du blir normalt/fornuftig mett, men forventer du å spise deg "tacomett" så ja, da kan det kanskje bli snaut de gangene det er skikkelig digg mat) og synes heller ikke det er noe å si på prisen. Deilig å få alt levert og med enkelt oppskriftshefte. Synes også det er fint å ha mer eller mindre akkurat det man behøver så vi slipper svinn. Klart jeg kunne planlagt på samme måte selv og spart noen kroner, men så strukturert er jeg ikke så totalt sett bruker vi nok ikke mer penger, men kaster mindre mat som er positivt. Liker å få litt ny inspirasjon innimellom. Vi har hatt både hverdagskassen og ekspresskassen, jeg har satt abonnementet på pause og administrerer ting selv - altså sjekker menyene og bestiller den kassen jeg ønsker når jeg vil ha en kasse levert. En annen positiv greie er at mannen gjerne tar seg av tilberedningen, det gjør han ikke ellers.

Aldri prøvd, og vil ikke heller. Liker å skrive menyene selv. Men hender jeg er innom sidene dems for å få noen tips

Kolonial kunne jeg også tenkt meg, men de leverer ikke hit :( bestilte fruktkasse med sesongens frukter til 99kr som kom samtidig i går kveld, 2 appelsiner, 3 epler, 2 pærer, 4 ferskener og 4 bananer. Synes det var smålig til å være en "leverandør" :p men så utrolig kjekt å få ting på døra da!!

Har du sjekket marked.no da? Kanskje de leverer :) vi syns kolonial er gull verd, har halvert vårt matbudsjett :)

Får mat fra Godt levert hver uke. Nå har vi hverdagskassa og den er helt knall hvis man har dårlig tid til å lage middag. Syns maten er god og prisen fin :)

Vi prøvde Godlevert og Adams matkasse hver sin uke da vi fikk de for halv pris eller noe.
Var mest fornøyd med Adams matkasse.
Prøvde de bare 1 uke hver, synes de er alt for dyre til å ha de fast.

Prøver Adams nå siden mamma reiste på ferie uten å avbestille sin :) vet de liker den veldig godt og min søster er veldig fornøyd med godt levert. Nå er den kassen vår bare for 2 pers men syns det virker bra. I dag skal vi ha Torsk med smørdampet kål, pote og dilldressing. Siden det er litt lite til 4 pers får ungene fiskeburgere som jeg hadde i frysen fra før. Syns menyen virker velig tiltalende for meg i hverfall

Back
Topp