~Milla~ Forumet er livet VIP 4 Jun 2007 #1 Lurer på hvor mange som full ammer og hvor mange som bruker tillegg jeg. Vi bruker begge deler. Får mme på flaske når han ikke er fornøyd etter amming
Lurer på hvor mange som full ammer og hvor mange som bruker tillegg jeg. Vi bruker begge deler. Får mme på flaske når han ikke er fornøyd etter amming
Suverina Gift med forumet 4 Jun 2007 #3 Nå er det blitt begge deler her. 2 ganger om dagen får han flaske i tillegg. Han ble ikke sikkelig mett av bare pupp hele dagen....
Nå er det blitt begge deler her. 2 ganger om dagen får han flaske i tillegg. Han ble ikke sikkelig mett av bare pupp hele dagen....
Ramnan78 Elsker forumet 4 Jun 2007 #6 Jeg fullammer. Enn så lenge! Håper det blir ennå en stund til. Har mme liggende på lur, har prøvd 1 gang, men han vil ikke ha det....
Jeg fullammer. Enn så lenge! Håper det blir ennå en stund til. Har mme liggende på lur, har prøvd 1 gang, men han vil ikke ha det....
M mini3286 Forelsket i forumet 4 Jun 2007 #9 Jeg gir bare mme, ammet bare 1 uka, så gikk meg på pensilinkur og mistet melka selv om jeg pumpet..[:(]
Jeg gir bare mme, ammet bare 1 uka, så gikk meg på pensilinkur og mistet melka selv om jeg pumpet..[:(]
A AaFK Elsker forumet 4 Jun 2007 #10 Jeg fullammer. Har ikke prøvt mme, så det vet jeg ikke om ho liker enda. Men det må vel til etterhvert.
Jeg fullammer. Har ikke prøvt mme, så det vet jeg ikke om ho liker enda. Men det må vel til etterhvert.
clueless2212 Forelsket i forumet 5 Jun 2007 #13 bare ammer, ikke noe på flaske .tenkt å amme ett år i hvertfall...