mating

MammaTilEnSnupp

Forelsket i forumet
Hvor ofte mater dere som ammer barna deres? Føler jeg ikke gjør anna ;) lurer litt på om han bruker det mer som kos en mat :p
 
Jeg ammet ganske ofte i perioder, noen ganger kunne det være hver time. Men som oftest hver 3time:) Men dette er jo veldig individuelt fra barn til barn. Hvis barnet viser tegn til sult, så gi den mat:) De liker jo gjerne å småsutte bare for kosen sinn skyld.. så hvis du ikke har noe i mot det,så er jo det bare bra. Den tykke melken kommer jo ikke før sånn 20min, og det er jo denne melken de legger på seg av og holder dem mette lenge.
 
At den tykke melken kommer etter 20min er jo ikke helt sant da, jeg ammer i 5-15min og han har gått opp 1200gram på 7uker og strekt seg 6cm, så han har lagt godt på seg... :)

Ammer alt fra hver 1,5 time til 3-4time på dagen... På natten er det alt fra 3 til 7 timer... :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Her går ikke amminga helt som den skal, så foreløpig tilbyr jeg brystet så fort han viser tegn på sult. Ellers får han mat ca hver 3. time, men sover natten gjennom. :)
 
Ammer veldig ofte:p
Gjennomsnittet er vel ca hver 2 time, om natta også... Har hendt 2 ganger at ho har sovi 4 timer på natta uten mat :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Veldig opp og ned. Om natten kan det gå over fem timer, på dagtid varierer det mellom hver 2. og 3. time og på kvelden kan det være nesten kontinuerlig :)
 
Back
Topp