Mating

myprecious

Glad i forumet
bare lurer på en ting..

Her sovna som regel snuppa til puppen før og fikk det salige blikket og jeg måtte gå å legge henne i vogna si. Når hun nå er mett ser hun opp på meg og smiler (noen ganger vel og merke[8D]) eller bare stopper opp og suge. Eller så blir hun så kavete at jeg rett og slett bare må gi meg med matinga. For da er det magen hennes.
Hvordan er det med deres babyer? Sovner de fortsatt når de er mette eller...

Siste måltid for kvelden så sovner lillegutt ved puppen, og om natta. Men om dagen er han ganske lik din, sovner sjeldnere og sjeldnere ved puppen.
Det er egentlig like greit, da jeg alltid pleier å skifte på han etter måltid.

Noen ganger sovner hun og ofte får hun bare ligge på fanget mitt da (må rape før jeg kan legge henne fra meg og da våkner hun som regel)

Andre ganger merker jeg at hun bare ligger og kosesuger uten å svelge men uten å bli irritert på puppen.

Og noen ganger begynner hun å kave, slipper puppen og bare smatter på den når jeg prøver å gi henne den igjen.

Og andre ganger igjen så ser hun opp på meg og smiler og pludrer litt, da blir jo jeg sjarmert og glemmer at om jeg ikke får henne opp i rapeposisjon så kommer det en gulp få sekunder etter. Disse gangene ender jeg som regel alltid opp gulpevåt på mage og arm! [8D]

Lillegutt sovner nesten alltid ved puppen, spes på kvelden.
Flere ganger jeg må vekke han, så jeg er sikker på at han får i seg nok[:)]

Sovner kun på natta på puppen nå [:)] På dagtid kaver hun veldig, og slipper puppen når hun er mett, eller slipper puppen og bare smiler til meg og pludrer [:D]

Det varierer veldig. Noen ganger sovner dem, andre ganger begynner de å smatte istedet for å suge. Kan også smile, kave osv

Back
Topp