*SommerMamma*
Forumet er livet
Huff, nei nå vet jeg ikke lenger...
Lisja har det helt fint, men i forbindelse med måltider, blir et mye uro!!
Jeg gir kun MME, og etter hvert måltid er det grining og spetakkel!
Hun svelger kanskje luft, eller tåler ikke maten!
Jeg har kuttet ut amme-teen, siden jeg ikke har sett virkningen!
Jeg gir nå minifom før flasken, og 2ml sterkt sukkervann etterpå. Noen som har gode tips??
Hvordan gjør dere det når dere gir flaske?? Hele på styrten, eller rapepauser innimellom??noe annet tips? Har ikke fått opplæring noensteder, tar bare alt på "gefûlen"..
hun drikker ca.150 hver gang, og ca. 4 timer mellom hvert måltid. Varmer opp kokt vann og tar i melkepulver for hver gang.!!
bruker dr.brown flaske, sånn med utlufting, og lite hull!
Har også prøvd nan h.a.1 fra apoteket, uten at det hjalp, så bruker vandlig nan1 igjen..
noen som vet hva mere jeg kan prøve??? hun raper jo, men virker mer som hun reagerer på å få mat i magen[:(][&o]
er så slitsomt, for det tar opptil 1-1/2 time å komme seg føre igjen etter måltidene...også på natten!..
hjelp!
Lisja har det helt fint, men i forbindelse med måltider, blir et mye uro!!
Jeg gir kun MME, og etter hvert måltid er det grining og spetakkel!
Hun svelger kanskje luft, eller tåler ikke maten!
Jeg har kuttet ut amme-teen, siden jeg ikke har sett virkningen!
Jeg gir nå minifom før flasken, og 2ml sterkt sukkervann etterpå. Noen som har gode tips??
Hvordan gjør dere det når dere gir flaske?? Hele på styrten, eller rapepauser innimellom??noe annet tips? Har ikke fått opplæring noensteder, tar bare alt på "gefûlen"..
hun drikker ca.150 hver gang, og ca. 4 timer mellom hvert måltid. Varmer opp kokt vann og tar i melkepulver for hver gang.!!
bruker dr.brown flaske, sånn med utlufting, og lite hull!
Har også prøvd nan h.a.1 fra apoteket, uten at det hjalp, så bruker vandlig nan1 igjen..
noen som vet hva mere jeg kan prøve??? hun raper jo, men virker mer som hun reagerer på å få mat i magen[:(][&o]
er så slitsomt, for det tar opptil 1-1/2 time å komme seg føre igjen etter måltidene...også på natten!..
hjelp!