M
Moderator Kine
Guest
Hva gjør dere? Ammer eller flaske?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ammer jeg også snuppa mi og hadde lakt på seg rett over en kilo på 3 uker og er nå ca. 1100 gram mer en når hun Ble født .. rund lita jente hoAmmer snuppa har lagt på seg 1 kg på to uker, så det lover godt lille bolla!
Godt det ikke bare er min lille bolle som legger GODT på seg trodde kanskje det var unormalt mye, men helsesøster sa det var helt supert hun er lang, så ikke mye babyvalker enda, men god og rund i kinneneAmmer jeg også snuppa mi og hadde lakt på seg rett over en kilo på 3 uker og er nå ca. 1100 gram mer en når hun Ble født .. rund lita jente ho
Hehe.. mi har også gode kinn også en søt liten dobbelt hake jeg trodde å det var mye men hs sa her også at det var fin vekt stigning! Og om hun forsetter og legge på seg så fint så trenger jeg ikke begynne å gi ho noe grøt før ho er 6 mnd ! Helt motsatt fra storebroren her som alltid var så slank som baby ! Er jo bare herlig med runde gode babyer da heheGodt det ikke bare er min lille bolle som legger GODT på seg trodde kanskje det var unormalt mye, men helsesøster sa det var helt supert hun er lang, så ikke mye babyvalker enda, men god og rund i kinnene