Mating av baby

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kine
  • Opprettet Opprettet
Ammer, enn så lenge:) Spent på om jeg får amme så lenge som jeg vil. Måtte gi meg med storesøster etter 3 mnd, da hun ikke la på seg av melka mi.

Flaske :)

Ammer :) snuppa har lagt på seg 1 kg på to uker, så det lover godt :) lille bolla!

Ammer, ene pupp med stor vond kløft!! Håper å amme lenge.. Storebror ble ammet til han var 1.5 år, storesøster til 1 år..

Kombinasjon av amming og flaske forløpig. Første ble ammet 1 mnd, nr 2 et år.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Ammer :) håper å kunne fullamme til rundt 5 mnd, så starte med vanlig mat gradvis og litt morsmelk i tillegg. Tror det er en naturlig grense for meg. Ser ikke meg fullamme lenger enn det, kanskje 6 mnd.

Ammer :) snuppa har lagt på seg 1 kg på to uker, så det lover godt :) lille bolla!
Ammer jeg også :) snuppa mi og hadde lakt på seg rett over en kilo på 3 uker og er nå ca. 1100 gram mer en når hun Ble født .. rund lita jente ho :P

Ammer jeg også :) snuppa mi og hadde lakt på seg rett over en kilo på 3 uker og er nå ca. 1100 gram mer en når hun Ble født .. rund lita jente ho :P
Godt det ikke bare er min lille bolle som legger GODT på seg :) trodde kanskje det var unormalt mye, men helsesøster sa det var helt supert :) hun er lang, så ikke mye babyvalker enda, men god og rund i kinnene :)

Godt det ikke bare er min lille bolle som legger GODT på seg :) trodde kanskje det var unormalt mye, men helsesøster sa det var helt supert :) hun er lang, så ikke mye babyvalker enda, men god og rund i kinnene :)
Hehe.. mi har også gode kinn også en søt liten dobbelt hake :P jeg trodde å det var mye men hs sa her også at det var fin vekt stigning! Og om hun forsetter og legge på seg så fint så trenger jeg ikke begynne å gi ho noe grøt før ho er 6 mnd ! Helt motsatt fra storebroren her som alltid var så slank som baby ! Er jo bare herlig med runde gode babyer da ;) hehe

Back
Topp