Mathilde er født!<3

Knøttemor:-)

Andre møte med forumet
Ho er jo forsåvidt 2 uker gammel i dag men...

Har helt glemt bort og ikke helt hatt tid til å skrive her... I alle fall, den 21.januar, kl 21:05 2 dager etter termin kom Mathilde til verden etter hasteKS..
Det ble hasteKS pga mamma, ikke lillemor.. Fordi jeg har gått på blodfortynnende medisiner hele svangerskapet fikk jeg ikke epidural (for få timer siden siste sprøyte..) og måtte av samme grunn også gå gjennom KS i full narkose.. Derfor fikk heller ikke pappa`n være med på selve fødselen desverre! Menmen, så lenge alt gikk bra er vi fornøyd!
Mathilde var 4590 g og 51 cm da hun kom til verden! Stor og god, men som vi sier, må jo ha noe å gå på når man blir født i januar.. heheh..

Jeg ble holdt i narkose i 12 timer fordi de hadde litt problemer med å få i gang lungene mine når de prøvde å vekke meg etter ca 2 timer... Men alt gikk bra etterhvert, og nå nyter vi dagene her hjemme med lillegull<3 Vi var på sykehuset i 4 dg, d var magisk å komme heim!

gutt2012 skrev:
Godt å høre detgår bra med dere! ??gratulerer så mye!!

Så bra det gikk godt med dere da, til tross for hasteKS, og narkosetrøbbel - det gikk bra til sist;) Gratulerer så mye!!

Back
Topp