Matforgiftet!?

Littlåå94

Andre møte med forumet
Hei!
Første gang jeg skriver her inne, jeg har en misstanke om att jeg har blitt matforgiftet er skikkelig dårlig og kaster opp osv..
Er i uke 16+5 og lurer på om dette er skadelig for barnet i magen ? Og om noen vet hvor lang tid det tar før jeg blir frisk igjen..

Sent from my iPhone using BV Forum

Huff! Det er det verste i verden altså!

Det KAN bli farlig ja. Hvis du ikke får i deg nok drikke. Babyen tar det den trenger først, så så lengre du får i deg NOE så går det greit der. Men formen DIN blir verre da.

Hadde det vedvart ut dagen hadde jeg ringt legen å hørt hva han/hun anbefaler.

Riktig god bedring! Håper du slipper "billig" unna!

Huff! Det er det verste i verden altså!

Det KAN bli farlig ja. Hvis du ikke får i deg nok drikke. Babyen tar det den trenger først, så så lengre du får i deg NOE så går det greit der. Men formen DIN blir verre da.

Hadde det vedvart ut dagen hadde jeg ringt legen å hørt hva han/hun anbefaler.

Riktig god bedring! Håper du slipper "billig" unna!

Ja det er ikke noe gøy i det hele tatt, prøver så godt jeg kan å drikke mye! Har ikke fått i meg noe mat siden 18:00 tiden i går kveld men jeg håper det blir bedre utover dagen, hvis ikke så får jeg ringe til legen.

Tusen takk, ja jeg håper det ikke blir værre nå!
=)

Om du er blitt matfirgiftet, henger det vel normalt sett i kroppen en ukes tid. Jeg ble selv matfirgiftet i India. Da tilbrakte jeg hele kvelden og natten på toalettet og ble tømt begge veier. Kunne ikke spise uten og få skikkelig mageverk like etter på 3 dager, og magen ble faktisk ikke skikkelig stabil igjen på nesten ett år :-/
Håper virkelig ikke det er det du ha pådratt deg!
Gooood bedring

Om du er blitt matfirgiftet, henger det vel normalt sett i kroppen en ukes tid. Jeg ble selv matfirgiftet i India. Da tilbrakte jeg hele kvelden og natten på toalettet og ble tømt begge veier. Kunne ikke spise uten og få skikkelig mageverk like etter på 3 dager, og magen ble faktisk ikke skikkelig stabil igjen på nesten ett år :-/
Håper virkelig ikke det er det du ha pådratt deg!
Gooood bedring

Huff det må ha vært kjipt :-/ håper bare jeg har reagert på maten jeg spiste og att det egentlig ikke er matforgiftning.. Håper jeg blir bedre snart, ikke så gøy å ligge strekk ut på sofaen hele dagen å ikke orke å gjøre noen ting :-/
Tusen takk!

Huff det må ha vært kjipt :-/ håper bare jeg har reagert på maten jeg spiste og att det egentlig ikke er matforgiftning.. Håper jeg blir bedre snart, ikke så gøy å ligge strekk ut på sofaen hele dagen å ikke orke å gjøre noen ting :-/
Tusen takk!

Må innrømme at å ligge på bade på et hotell midt i new Delhi for så å vite at jeg skulle fly videre til Nepal 16 timer senere var en opplevelse som huskes godt! Hehe.. Hadde veldig vondt av meg selv da ;-P

Hvordan er formen i dag? Husk å få i deg godt med veske slik at du holder deg hydrert :-))

Må innrømme at å ligge på bade på et hotell midt i new Delhi for så å vite at jeg skulle fly videre til Nepal 16 timer senere var en opplevelse som huskes godt! Hehe.. Hadde veldig vondt av meg selv da ;-P

Hvordan er formen i dag? Husk å få i deg godt med veske slik at du holder deg hydrert :-))

Å herlighet! Misunner deg ikke i det hele tatt... Er glad jeg er hjemme og ikke på reise :)
Det går litt bedre har fått i meg litt mat og mye veske så jeg er litt bedre siden søndag heldigvis :)

Det var ikke tilfeldigvis flyplassen du ble dårlig på? Det ble nemlig jeg :P

Nei det var ikke det, hadde vært ute og spist kebab, har spist der flere ganger før men har aldri blitt dårlig av kebaben der så jeg vet ikke hva som var galt denne gangen :(

Var nok på ei matsjappe inne i byen som en taxi tok oss til. Kjente me en gang jeg hadde spist at det kneip i magen, men tenkte d var fordi jeg var så ekstremt sulten før vi fikk maten, men på kvelden kom beviset for at d var ikke sulten som var vond :-/

Var det i new Delhi også? Off, eg såå lite kjekt å være syk på tur!! Har heldigvis holdt meg frist på de andre reisene etter! *bank i bordet* da vi skal til USA å feire jul :-//

Var nok på ei matsjappe inne i byen som en taxi tok oss til. Kjente me en gang jeg hadde spist at det kneip i magen, men tenkte d var fordi jeg var så ekstremt sulten før vi fikk maten, men på kvelden kom beviset for at d var ikke sulten som var vond :-/

Var det i new Delhi også? Off, eg såå lite kjekt å være syk på tur!! Har heldigvis holdt meg frist på de andre reisene etter! *bank i bordet* da vi skal til USA å feire jul :-//
Var i bryllupet til ei venninne for 3 år siden, holdt meg fin i magen heeeelt til jeg spiste på "subway"(!!!) av alle steder! Heldigvis sov jeg stortsett hele turen til Brussel, men rakk så vidt å komme meg igjennom sikkerhetskontrollen før tarmen måtte tømmes(beklager detaljene:P), og heldigvis slapp jeg noe mer på flyet på vei til Oslo. Men magen var dårlig hvertfall 1 uke etter jeg kom hjem :P

Å fysj! Det er så ekstremt surt når sånn skjer! Og så på en slik plass da.. Trodde det var en sikker plass jeg, at det var så mye kontroller innad i kjeden :-/
Klarte heldigvis å holde alt inne og nede frem til vi kom til hotelle i Katmandu, så ikke noe flyuhell her helle :-)))
Men var en fantastisk diett av kun vann og kokt ris uten krydder i 3 dager for å bli go før 7 dagers fottur i fjellene, hjalp utrolig nok godt :-))

Uff det hørtes kjipt ut, nei dette var hjemme i Norge det skjedde med meg.. :-/
Godt du ikke har blitt dårlig di andre gangene, jeg skal vertfall ikke spise på den kebab sjappa en gang til!!!

Uff det hørtes kjipt ut, nei dette var hjemme i Norge det skjedde med meg.. :-/
Godt du ikke har blitt dårlig di andre gangene, jeg skal vertfall ikke spise på den kebab sjappa en gang til!!!

Skjønner jeg godt! Ikke alltid lett å vite hva en får de sjappene :-))

Back
Topp