Maten vi savner..

Lavan

Glad i forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Er på kurs og her serverer de nyyyydelige rundtstykker med spekeskinke og hvit castello oppå.. :O er det ikke typisk at man savner akkurat den maten man ikke kan spise.. selv om man har mange andre alternativer :p

Hehe, er vel ofte sånn at man gjerne vil ha det man ikke kan få? ;)

Veldig typisk og verre er det når jeg ler litt inni meg fordi ingen her vet at jeg er gravid og de vet at jeg har veldig lyst på et sånn rundstykke :p

Det er så typisk...Jeg savnet også spekemat og oster sist sv.skap. Så mye at jeg hadde med meg både westfalerskinke og fenalår til føden. Spiste det på rundstykkene jeg fikk etter fødselen. Gud, så godt det var!! Spiste spekeskinke daglig i laaang tid etterpå, hehe...

Gullskatt juli12:)

Spekeskinke er det beste jeg vet!! Hehe! Mannen min ga meg fenalår på føden i "morgengave"!^^

Men da hadde jeg såklart ikke lyst på.. Men søtt gjort av mannen:-)

Samboeren min er fra Nord og søsteren hans kommer på besøk til helgen for å ligge over sammen med datteren sin. Da pleier vi alltid å ha ost, kjeks og vin-kveld når barna er i seng.. :oops: Litt usikker på hva jeg skal si denne helgen.. Muligens bare ta på krem-ost og håp at hun ikke merker det :p

Også på kurs, og her serverte de biff. Den var for rødt for at jeg tok sjansen. Begynte å spise, men fikk dårlig samvittighet :(

Savner kaffe, snus, vin, spekeskinke, brie, rødt kjøtt osv osv. Jeg vil ha alt som er ulovlig, selv om jeg ikke spiste/drakk så mye av det før jeg ble gravid :P

Savner kaffe, snus, vin, spekeskinke, brie, rødt kjøtt osv osv. Jeg vil ha alt som er ulovlig, selv om jeg ikke spiste/drakk så mye av det før jeg ble gravid :P
Rart med det :p gleeeeder meg til å drikke et glass vin igjen :) savner utrolig nok ikke røyken.. Og har mistet lysten på kaffi og cola

Savner ikke noe foreløpig, men det kan vel hende det kommer etterhvert ;)

Savner snus, kaffe, cola zero, burn og salami på brødskiva:)

Jeg klarer bare å få i meg salte ting for tida. Hadde et skikkelig søtsug før jeg ble gravid, men nå har jeg ikke lyst på søtsaker lenger. Meennn jeg har utrolig lyst på spekemat! Spekeskinke, fenalår og salami, har selvsagt kjøleskapet fullt av spekemat.. må få mannen til å spise det opp snarest!

Kan vi ikke spise salami eller kokt skinke? :-O

Kan vi ikke spise salami eller kokt skinke? :-O

Skal vel helst holde seg unna all spekemat inkluderst salami. Disse er ikke varmebehandlet. Kjøttpålegg som kokt skinke går bra, men skal helst være ferskest mulig!

Skal vel helst holde seg unna all spekemat inkluderst salami. Disse er ikke varmebehandlet. Kjøttpålegg som kokt skinke går bra, men skal helst være ferskest mulig!

Det vet du ja.. det er mye man må finne ut som førstegangs gravid skjønner jeg :-/ har jo ikke peiling på noe jeg :-P

Det vet du ja.. det er mye man må finne ut som førstegangs gravid skjønner jeg :-/ har jo ikke peiling på noe jeg :-P

Det ligger nyttige linker i Topptråder, som er festet øverst på forumet :)
Er vel en link tiø matportalen der og;)

Back
Topp