Matematikk

Monolit

Betatt av forumet
Det er smertelig vondt å ta fatt på Innleveringen .... Skal være inne på fredag, så bestått for å kunne gå opp til eksamen 9.desember.

kom igjen! you can do it! heier på deg!

Dette klarer du så fint atte :-D

Tusen takk jenter. Jeg er igang, meeeen det er lett å finne på andre ting.

Da jeg satte meg ned for å starte fikk jeg problemer med programmet jeg skulle åpne filene i og dermed gikk det litt over en time i banning og i det hele tatt... Da jeg var på tur å gi opp så jeg at da jeg trykte på filene var det datamaskinen som valgte feil program å åpne filene i! Det har sikkert ikke vært behov for å avinstallere og installere Geogebra på nytt og på nytt!
*puste*

...nå er alt klart til senere i kveld tenker jeg, jeg må ha en pause nå, barna er hjemme snart også så...

Hvordan ligger du ann på innleveringen?
:-)

Monolit skrev:
Tusen takk jenter. Jeg er igang, meeeen det er lett å finne på andre ting.

Da jeg satte meg ned for å starte fikk jeg problemer med programmet jeg skulle åpne filene i og dermed gikk det litt over en time i banning og i det hele tatt... Da jeg var på tur å gi opp så jeg at da jeg trykte på filene var det datamaskinen som valgte feil program å åpne filene i! Det har sikkert ikke vært behov for å avinstallere og installere Geogebra på nytt og på nytt!
*puste*

...nå er alt klart til senere i kveld tenker jeg, jeg må ha en pause nå, barna er hjemme snart også så...

3xS skrev:
kom igjen! you can do it! heier på deg!

Takk som spør :) ...Jeg ligger igrunn godt ann for å si det slik, jeg var effektiv når jeg først satte igang - dette vil si at jeg har en oppgave igjen, faktisk den absolutt værste oppgaven igjen (modellering med diffrensiallikninger). Men så må jeg redigere en oppgave jeg skrev i går. Denne oppgaven er en didaktisk oppgave, der jeg har laget et undervisningsopplegg på ungdomstrinnet - 10. Klasse. ...Jeg satt oppe til klokken ett i natt og skrev og gadd ikke redigere da, så jeg har altså ikke all verdens igjen for å si det slik. Tvillingene skal ligge hos mamma i natt så jeg forventer å levere i løpet av ettermiddagen/ kvelden. Men i morgen er det bare å starte på neste arbeidskrav som omhandler et undervisnongsopplegg i kunst og håndverk. Også denne må leveres (på mandag) og være bestått for og kunne ta eksamen i uke 50. Eksamen i dette faget er en utstilling av 4 ulike uttrykk jeg selv har laget....

Back
Topp