Matchende klær til foreldre/barn/søsken

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Barna mine har noen helt like klær i hver sine størrelser. De klærne er unisex og fra Polarnopyret. Noen kler opp seg selv og barna type mor og barn kjole. Eller hele familien har matchende pysjamaser. Har dere matchende klær i deres familie?:)

Nei, hvis vi matcher så er det helt tilfeldig. :)

Far og sønn har lik genser fra lanullva og jeg har samme i grønn.. men vi har ikke gått med de samtidig :p men nei, det er ikke noe jeg går inn for..

Nei, jeg vil si vi vil forsøke å unngå det.

De eldste har samme jakke, men hans er i blåfarger og hennes i rosa og lilla, felles er den gule hetten. De kan gå med dem sammen, men om det hadde fantes hadde jeg ikke kjøpt like til oss voksne nei.

Vi har noen ullundertøysett som er like til begge guttene, men de har så langt ikke brukt dem samtidig. Alle kan finne på å gå i jeans samtidig, hvis det teller :) til babyfotografering hadde alle hvite t-skjorter.

Gutta har veldig mye likt. Noen dager matcher jeg de, så de går likt, andre ikke. Gutta og jeg har i tillegg noen like sko, men det er det jeg matcher med de. :)

Vi kjører ikke noe matchende i form av helt like klær eller sko. Men hvis vi skal pynte oss må jeg innrømme at jeg liker å matche litt form av samme farger. Eksempel at lillemor og jeg har blåe kjoler (forskjellige kjoler men samme farge) og at pappaen og lillemann da har blåe skjorter.

Jeg har strikket likense gensere til meg og datteren min, jeg synes det er koslig :)
Datteren min elsker om vi matcher.

Guttene på fem og sju har noen plagg som er like (de bruker omtrent samme str), men det er ikke sånn at de nødvendigvis bruker dem samtidig. Svigermor strikker mye til ungene og da får de alltid like gensere. Akkurat dé hender det vi bruker på alle tre samtidig.

Har bare én, men venter nr 2 i august. Blir nok sjelden å kle de matchende, men akkurat nå strikker jeg setesdaljakke til begge to som vil passe til høsten,i litt ulike grånyanser.

Vi har alle 3 noen like Levis t-skjorter, men ikke kjøpt samtidig og vi bruker de heller ikke samtidig. Jeg og guttungen har også noen like sko, men det er mer tilfeldig

Ungene på snart 3 og 2 år har like luer, vår jakker og noen gensere bare at en er å rosa og den andre er blå. Når de er små så går det fint tenker jeg, de vil gjerne ha på like luer og jakker. Men regner med at de vil ha ulikt når de blir større.
Vi voksne har ingen like klær som barna.

Back
Topp