Mataversjoner!

Smil!

Glad i forumet
MayDay2021
Flere som brekker seg bare med tanken på noen typer mat?

Jeg får magen helt i vreng når jeg tenker på stekeos fra karbonader og pølser. Blir fysisk dårlig bare jeg tenker på det...

Noen andre som har visse mat-typer som får magen til å vrenge seg?
 
jeg er sånn nå for tiden når jeg spiser at jeg plutselig ikke får til å svelge det jeg tygger på.. da må jeg bare spytte ut og avslutte spisingen.. kan være feks nest siste tygga av ostesmørbrød nr 2, så jeg liker jo og får til å spise det jeg har forran meg...
 
Jepp og jepp... Helt forferdelig, men jeg holder håper oppe om at det ikke skal bli som mitt første. Dette blir mitt andre svangerskap. Er faktisk mer kvalm nå enn det jeg var med første. Men jeg kan spise mer nå i hvert fall
 
Ja! Makrell i tomat. Jobber i barnehage. Dårlig match..
 
Nei:hilarious::hilarious: Er konstant sulten og kunne vel ha spist hva om helst når som helst:hilarious::hilarious:
 
Jeg er spent på hvordan det skal gå med julematen... Sist jeg var gravid hadde vi julefeiring hos oss og jeg sleit innmari med luktene. Begynte nesten å grine av fett :D Superluktesans er rett og slett ingen fordel og den har allerede begynt å skjerpe seg denne gangen for jeg lukter alt som andre ikke kjenner.
 
Jeg har generelt dårlig matlyst. Men værst do meg er røyklukt :hungover:

Er ikke så veldig glad i kjøtt for tiden heller :meh: :p
 
Back
Topp