Gorinepåkvisten Gift med forumet Julibarna2014 19 Des 2015 #21 Melk og tomat faktisk. Og hønseegg. Tåler vaktelegg da
Frøbert2016<3 Elsker forumet 19 Des 2015 #22 vi trodde datteren min var laktoseintolerant, som sin far, men det viste seg etter prøving og tester at hun ikke er det, så da har hun ingenting
vi trodde datteren min var laktoseintolerant, som sin far, men det viste seg etter prøving og tester at hun ikke er det, så da har hun ingenting
Sara Forumet er livet VIP Desemberglede 2015 Januarlykke 2016 20 Des 2015 #23 Eldste tåler ikke nøtter, vi venter på å få avklart hvor strengt. Han tålte tidligere ikke egg, det gikk ikke på pusten da slik en liten smak valnøtt gjorde, egg gikk bare på magen. Men nå tåler han det.
Eldste tåler ikke nøtter, vi venter på å få avklart hvor strengt. Han tålte tidligere ikke egg, det gikk ikke på pusten da slik en liten smak valnøtt gjorde, egg gikk bare på magen. Men nå tåler han det.
Pin-up Forumet er livet 20 Des 2015 #24 Eldstemann hadde allergi mot melkeprotein, men ser ut til å ha vokst det av seg, heldigvis.
spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum VIP Marslykke 2016 20 Des 2015 #25 Nei ingenting nå, men tålte ikke kumelk før hun var ett år.
M MaiTjohei Forumet er livet MAI 2013 20 Des 2015 #26 Minsten har dessverre arvet allergien min, men så langt er det bare egg vi vet han reagerer på. Hund og, forsåvidt, men det spiser vi ikke Jeg hadde voldsom eggallergi som liten, men har vokst det fra meg. Storesøster har heldigvis gode gener som sin far, og har sluppet unna både allergi og eksem
Minsten har dessverre arvet allergien min, men så langt er det bare egg vi vet han reagerer på. Hund og, forsåvidt, men det spiser vi ikke Jeg hadde voldsom eggallergi som liten, men har vokst det fra meg. Storesøster har heldigvis gode gener som sin far, og har sluppet unna både allergi og eksem